Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
dal jsem do alzy reklamovat notebook kvůlu pevnému disku. Zažádal jsem o výměnu zboží za nový kus. Dnes byla reklamace vyřízena, ovšem přes email mi bylo sděleno že výměna zboží není možná. Chci tedy vrátit peníze, nebo to řešit dobropisem, což by bylo nejlepší.
Zítra si asi pro něj půjdu a chci se ze začátku k těm prodavačům chovat vstřícně. Do 6ti měsíců se mám právo rozhodnout zda li chci zboží opravit nebo vyměnit, počítač jsem dal reklamovat měsíc a půl od koupi. Jeden z hlavní důvodů proč chci nový kus je, že chci model s Full HD, nynější konfigurace má rozlišení 4K a to není uplně super. A taky nechci repasovanou věc když mám právo na novou.
Chci se zeptat, kdybych se chtěl dohodnout s tím prodavačem, jestli to rozlišení můžu uvest jako jeden z důvodu že chci nový kus. A v případě že mi i tak nebude chtít vystavit dobropis, jak mám dál jednat? Odmítnout podepsat protokol a řešit to soudně.
Chci být připraven na všechno.
Díky
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.