Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak se zbavit rýmy, kašle a zahleněných dutin?

Od: hankapimi® odpovědí: 23 změna:

Zdravím všechny milé rádce na této poradně, kterou tento rok sleduji jen "zpovzdálí", nebot se peru s bolestí, záněty a trháním zubů, virózami, plicními chlamydiemi a při posledním rozboru krve zůstala pozitivní Mycoplasma pneumoniae. Přes všechna antibiotika ( či právě proto) se nemohu zbavit rýmy, kašle a zahleněných dutin. Nikdy jsem nebyla takto nemocná, vždy si tělo poradilo samo. A protože vím, že sem přispívají rádcové s vlastními či lékařskými zkušenostmi, prosím vás všechny o radu, co s tím? Bylinky, léčitelé, zabít, at se netrápím? Kdyby ještě žil pan Stupka či pan Paseka, tak už jedu ! Piji zázvorový čaj, šplíchám slanou mořskou vodu, užívám probiotika a všechno marné ...Děkuji vám všem za váš čas a ochotu poradit !

 

 

23 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
Sice zase budu napadán amatérskými chemiky, ale zkuste MMS.

 

junkers*

0x

Ještě by jste mohla zkusit půldecák whisky denně. Já to tam šoupnu vždycky před spaním a v pohodě, takže vyzkoušeno.

 

stirecek*

0x

Původ všech nemocí začíná ve střevě. Je třeba vynechat hlenotvorné a kvašení podporující potraviny. Bude to trvat déle, ale pomůže to. Pokud to chcete urychlit, jezte jen a pouze kysané zelí, snídaně, oběd, večeře po 30dkg. Klidně i více, pokud bude hlad. Ne zavařené nebo jakkoliv sterilované, ale kysané i s tím nálevem. Úleva přijde za 2-3dny.


Děkuji za rady, alkohol můj žaludek nemá rád, tak to přenechám jiným... O MMS jsem neslyšela - nějaké vlastní zkušenosti?

Štíreček: Děkuji moc za reakci, vyzkouším hned, můžu potom acidofilní mléko a jogurty? Nebo čeho se obzvlášt, prosím, vyvarovat? Máte s tím osobní zkušenost?

doplněno 18.10.14 18:45:

Tak jsem si našla hlenotvorné potraviny a škrtám dotaz na acidofilní mléko a jogurty!

stirecek*
No výborně, takže to přeskočíme. To zelí jsem myslel jíst samotné, popr přidat zeleninu. Je nutné nastolit ve střevech tu správnou biokulturu a vyčistit střeva. Uleví se velmi rychle. Na pití jen vodu, ale půlhodiny min před nebo po jídle. Ja nosem nedýchal několik měsíců, vystřídal jsem několik specialistů, každý me poslal na operaci, totálně ucpané dutiny a pořad rýma. Nikdo mi neporadil z čeho to je, AZ jeden doktor řekl, ze operace je zbytečné, protože se to vrátí. Je to jen odstranění následků, ne příčiny, ale stravu neporadil nikdo.

Štíreček: Děkuji mockrát za reakci a sdělené osobní zkušenosti, kvašené zelí máme svoje a když dojde, tak není problém do kamenáče našlapat ! Jak dlouho jste tu zelovou kůru držel? A pak se asi postupně přidávají i jiné potraviny? A za jak dlouho vás opustila ta úporná rýma a ucpaný nos?

A ještě řeším problém, jak postupně nabrat mých ztracených 10 kg váhy po dobu nemoci ( a to jsem už tenkrát měla trochu pod váhu..), když ty zakázané zahleňující potraviny mám naopak od lékaře doporučené, abych přibrala ! Smetanu, jogurty, máslo, hovězí a vepř. maso, čokoládu a pivo - ach jo !

stirecek*
Samotné zelí čtyři dny, ale úleva přišla dřív. Pak jsem přidal zeleninu a ovoce. Zelí jsem vysadil úplně po čtrnácti dnech, protože jsem měl zvětšené strevo a pod levým zebrem to tlačilo. Byla to zároveň taková očista, protože jsem potřeboval shodit (12 kg/dva měsíce). Po těch čtrnácti dnech jsem přidal normální stravu, rýže těstoviny, bílé maso, ryby, celozrnné pečivo atd, žádné tuky, cukry. Vše jsem si vážil, jedl 5-7 x denně, převaha ovoce a zeleniny. Byl jsem plný energie, úplně vyměněny. Zdravá a pravidelná strava funguje i naopak, kdy je tělo po nemoci oslabené a podvyzivene, vrátí se zpět normální váha. Potřebujete minerály a vitamíny.
doplněno 19.10.14 10:21: Jinak ještě si můžete proplachovat nos slaným fyziologickým roztokem
zdravi-az.cz/...
doplněno 19.10.14 10:24: Ja tam čerpal informace a taky jsem si psal s tím pánem, který mi poradil.
zdravi-az.cz/...

Souhlasím. Celkově jde hlavně o snížení kyselosti v organizmu, tomu zelí i jiná listová zelenina pomůže. Žádný cukr, chemie, mléko, prostě nic co překyseluje a zahleňuje. Mléko jedině kozí. V kyselém prostředí se všechny bakterie a viry množí mnohem rychleji a někdy už je imunitní systém nezvládne. Z extrémního překyselení mohou vzniknout i autoimunitní choroby. Doporučil bych ještě pravidelně jáhly - kaši. Jsou zásadité, obsahují mnoho důležitých prvků včetně železa, nezatěžují trávení. Pokud se chcete zbavit čehokoliv, dostatečná hladina železa v organizmu je zcela zásadní. Potom budete mít dostatečně výkonný krevní oběh, silná játra a nemoci nemají šanci.

S MMS z jiného příspěvku bych byl velmi opatrný - jedná se o dost drastickou věc, defakto velmi silné oxidační činidlo. Nikdo nezaručí, že bude ničit jen bakterie a viry, klidně může poškozovat i lidské buňky a tak třeba způsobit rakovinu. Principielně je to stejné jako přízemní ozon - zdraví velmi škodlivý, přesto si různé ionizátory (čističe vzduchu) někteří lidé dobrovolně kupují a potom se diví, že mají nevratně poškozené plíce, astma, atd.


Štíreček a Megacruiser :

Děkuji velmi pěkně za vaše rady a popsané zkušenosti, koukám, že bude potřeba překopat celý můj jídelníček a nakoupit věci, které doma chybí (např. jáhly). Jinak si vše pěstujeme sami bez chemie, od brambor po zeleninu a ovoce.

Po využívání 13 různých antibiotik mám zřejmě imunitu totálně rozhozenou či zrušenou, dokázali byste ještě poradit, na co si dát největší pozor a je vhodné ještě užívat i nějaká probiotika( jak radí lékárny?) nebo to nechat jen na změně stravy...

doplněno 19.10.14 13:14:

A ještě jeden dotaz má můj muž : šlo by kloktat i vyplachovat nos Hypermanganem? Nebo je lepší Vincentka?

stirecek*
Probiotika se doporučují při antibiotikách, protože ty tělo ještě více zakyseli a ničí ty správné kultury. Pokud ovšem začnete s tím zelím, tam je tolik biokultur, ze není treba další peníze utrácet. Ono stačí uz jen ten nálev , ten dělá pořádek okamžitě . Mimoto je bohatý na minerály a vitamíny. Později kdyz zařadíte dostatek ovoce a zeleniny, omezite doktorem doporučené potraviny, budou střeva v pořádku.
doplněno 19.10.14 13:29:

Vincentka je taky fiziologický roztok, ale na vyplachování je drahá. Opravdu stačí slaný roztok, cca dvě lžičky na litr. Při vyplachování 3-5x denně by jste se za vincentku nedoplatila, leda, že byste si jezdili s kanystrem do Luhačovic, ale to by vám stejně nedali. Hypermangan?...to opravdu nevím...

 

111®

0x

kloktat a proplachovat nos Vincentkou, pro otrlejší je levnější půl kávové lžičky soli do 2dc vlažné vody...

 


0x

Lžíce mletého zázvoru (ne čerstvý, ale suchý - koření), lžíce hladké mouky, rozmíchat s trošičkou vody na hustou kašičku, pomazat s tím čelo a spánky, zakrýt kouskem igelitu a vydržet (nejlépe v lehu, protože to stéká) asi 30 minut. V původním receptu od alternativního lékaře byla i strouhaná mrkev. nevím v jakém poměru, zapomněla jsem.

Osobní zkušenost s tím nemám, zalehlé dutiny neznám. Ale syn už cca 20 let občas úspěšně používá pro rychlou úlevu.

Pozor! Pálí to. Ale to je dobře, pálení vlastně prohřívá.

ria*

petr02>

auau.. to je ale shlouček žvástů :D

 

 

petr02

0x

Překyselení organismu je naprostej nesmysl, protože tělo si redukuje kyselost samo na úroveň, kterou potřebuje. Zkuste občas číst články odborníků, kteří biologii a medicíně rozumí a ne články šarlatánů. Pokud by někdo měl překyselenej organismus, tak by už tu mezi námi dávno nebyl.

Čištění střev na škodu být nemusí, at už vlákninou nebo solí pro ty otrlejší. Bohatě postačí ale obyčejné psyllium, které si dáte třeba dvakrát do týdne. Kysané zelí je taky dobré, ale tam musíte počítat i s nadýmáním.

S mléčnými výrobky je to trochu těžší. Ve své podstatě jsou neškodný, ale obsahují mléčný cukr, který někteří lidé nedokáží zpracovat. Mléčný cukr, ale neobsahují kysané mléčné výrobky, tedy především kefír a kvalitní jogurt (čím hustší, tím méně mléčného cukru), stejně tak ani sýry neobsahují mléčný cukr (ale zase hodně nezdravého tuku). Nejvíce mléčného cukru obsahuje tvaroh a mléko. Reakce na intoleranci mléčného cukru můžou být různorodé (např. i potíže s dýchacími cestami). Je proto na každém z nás, aby si určil hranice poživatelnosti mléčných výrobků, který jsou ale jinak skvělým zdrojem bílkovin, vápníku a probiotických kultur v případě kysaných ml. výrobků.

Co se týče zahleňování, tak to také není pravda, nikdy nebylo vědecky dokázáno, že mléko zahleňuje, naopak bylo vědecky dokázáno, že mléko "zahleňuje" jen ty, kteří jsou přesvědčeni, že mléko zahleňuje, takže je to z velké části jen v hlavě. Hleny jsou jinak obecně životně důležité (každé tělo jich vyprodukuje litr až dva litry denně). Obecně ale mléko nezahleňuje, je to jen o tom, čemu věříte a taky o tom, do jaké míry tolerujete mléčný cukr, což jsem zde zmínil.

Zapamatujte si, že neexistují nezdravé potraviny, existují jen nezdravá množství. A i nadměrná konzumace vlákniny může být velmi nebezpečná, protože vláknina např. omezuje vstřebávání vápníku a jiných minerálů a vápník zase omezuje vstřebávání železa, atd.. Je třeba proto dbát i na správném rozložení stravy v průběhu dne. Je třeba nesmysl si udělat k obědu čočku a po obědě vypít sklenici mléka. Železo, vláknina i vápník se tam navzájem začnou mlátit a ve výsledku přijmete akorát vlákninu.

Úprava jídelníčku je velmi důležitá, ale osobně bych si dával pozor na šílence, co generalizují a někomu doporučují, aby vynechal z jídelníčku nějakou potravinu. Je to velice individuální záležitost a jak jsem řekl, existují jen nezdravá množství. Mě třeba dělá velmi špatně větší množství tvarohu, ale kefír nebo jogurt na mě zase působí skvěle.

Vedle jídelníčku je důležitej i životní styl. Kvalitní potraviny jsou základem, dalším základem je ale i přirozený pohyb a fyzická námaha. Především chůze v terénu (čím větší kopce tím lepší) v přírodě. O tom, že musí být pořádek v hlavě snad ani mluvit nemusím, pokud ho nemáte, tak to už je potom práce pro psychologa. Pokud splníte tyhle tři cíle, tak pravděpodobně omezíte riziko různých onemocnění a zdravotních potíží na minimum a nebudete muset do sebe cpát žádný MMS, vysazovat nějaké chutné potraviny, když to není v reálu vůbec nutné a držet nějaké drastické nesmyslné diety. Píšu ale pravděpodobně, protože někteří lidé samozřejmě můžou mít potíže už v genech a tam toho už moc nepomůže, i to se hold stává. U drtivé většiny lidí ale platí to, že si za to můžou v podstatě sami, at už špatným stravováním, nedostatkem přirozeného pohybu v řádech hodin až desítek hodin v týdnu nebo neřešeným stresem.

Přibrat 10 kilo není problém, pokud se budete stravovat správně, tak jen zvýšíte objem porcí a pokud možno zvýšíte i fyzickou zátěž, abyste přibírala hlavně svaly a ne tuky. Fyzická zátěž je i nutná pro zpracování vápníku. Pokud do sebe dostanete DDD vápníku během dne, ale celej den budete sedět na židli, tak tělo vstřebá jen minimum vápníku a kosti budete mít slaboučké, tělo nedělá nic, co není nutné, pokud má pocit, že silné kosti potřebovat nebudete, tak vápník vstřebávat nebude, pokud ale budete mít dostatečný pohyb a fyzickou zátěž, tak tu doporučenou denní dávku vápníku vstřebá, protože tělo bude vědět, že silné kosti budete potřebovat vzhledem k tomu, že mu dáváte takhle zabrat při fyzické námaze. Tenhle příklad jsem zde uvedl, kdyby se ještě náhodou někdo snažil citovat nějaký pseudoodborný článek o tom, jak je mléko nezdravé, překyseluje, zahleňuje a vápník z mléka je na dvě věci, protože ho tělo není schopno vstřebat.

stirecek*
Nebudu to komentovat celé, protože by to bylo zbytečné. Jen vám chci říct, přečtete si něco o organickém a anorganickem vápníku. Pak se ozvete znovu s lepší odpovědí. Věřím, ze uz tam nebude mléko ani mléčné výrobky jako jogurty a sýry. protože z toho co jste napsal, tělu akorát škodí.

Petr02:

Děkuji za reakci, my jsme s manželem velcí konzumenti mléka a mléčných výrobků a celé roky jsme bez problémů byli - mléko,jogurty, acidofilní mléko milujeme. Teď jsem byla na měření kostí (denziometrie?) a MUDr říkal, že v pořádku, že je poznat, že jím od malička hodně mléčných výrobků, nikdy jsem neměla žádnou zlomeninu - a teď babo raď !

Máme dům a velkou zahradu, pohybu máme po celý rok dostatek, všechno pěstujeme sami, sázení, pletí, okopávání, rytí, nesedneme si, kromě odpolední kávy, až večer...

Co se týče jídla, tak se snažím vařit rozmanitě, když už kousek pečeného vepřového, tak s čočkou nakyselo, vajíčko, chleba a kysané zelí. A po večeři jednou kousek čokolády a jednou nastrouhanou mrkev s citronem, posypanou vlašskými ořechy. Snažím se střídat zdravé a "nezdravé".

Toto je poprvé, kdy se mé tělo odmítá uzdravit, už od Vánoc mám rýmu, zahleněný nos, krk a pokašlávám a nevím si s tím rady, jestli to může být reakce po těch všech antibiotikách, alergická či chronická rýma (snad vyšetření ORL) či špatné stravování, potažmo problém ve střevech...

Děkuji všem, kteří se mi snaží poradit a pomoci, přeji pěknou a slunečnou neděli (bez rýmy)...

doplněno 19.10.14 15:07:

Štíreček:

Ještě prosím jeden všetečný dotaz: Máme, doma zbytek kysaného zelí na 1-2 dny, pak zamražené kysané a zítra naložíme na zimu další (musíme koupit a našlapat). Myslíte, že to zamražené mohu rozmrazit a konzumovat jako čerstvé? Nebo zamražením ztratilo smysl...

stirecek*
Hanko Petr to myslel dobře, jak psal hned na začátku, ze tělo si reguluje PH samo. Ovšem je treba říct, ze "pufrovaci"kapacita se nesprávným jídelníčkem vyčerpá. Mladý organismus to zvládá v pohodě, ale s přibývajícími léty a kyselinotvornou stravou na to nestačí. Začínají se objevovat první příznaky překyselení - civilizační choroby - artroza, osteoporoza, vysoký tlak, rakovina atd atd. To uz je stadium, kdy jsou pufry vyčerpané a vápník, hořčík a jiné mechanismy nestačí na to, aby srazily PH, takže je berou tam, kde jsou. Další věc - živočišná strava je bilkovina a ta se tráví ve velmi kyselem prostředí PH 1-3,po natraveni je treba tuto kyselost v žaludku redukovat vapnikem, ale toho je v tom mléku tak málo, ze to nestačí. A to další je, ze anorganicky vápník se nikam nezabuduje, ani do kostí, ani do tkaní, nikam. Je dobrý akorát na hemeroidy, prostě tělu škodí. Ten dobrý organicky vápník tělo vstreba a zabuduje za a - pokud má dostatek vitaminu D, za b - dostatek hořčíku. Žádný doktor nikdy nikomu neřekne, aby jedl zeleninu, protože by přišel o pacienta, zdroj peněz. V se týká toho zelí,, pokud nemám domácí, kupuju kysané v sáčku, účinek je stejný.
doplněno 20.10.14 00:18: m.tvoje-zdravi.webnode.cz/...

Štíreček:

Díky za reakci, já jím zeleninu a ovoce ze zahrady celý život po kilech, asi to bude těmi přibývajícími léty (fakt nevím, koho baví stárnutí...) a mým letošním bídným zdravotním stavem. My jíme kysané zelí celou zimu, ale jako přílohu k jídlu. Nikdy jsem ho nejedla tahem několik dnů, když to přežiju, dám vědět !

stirecek*
Ono to máte po těch antibiotikách. Člověk je unavený a oslabený. AZ se vám upraví střevní mikroflora, stav se zlepší. Když ne, tak potom uz MMS, jak psal ringo, ale to uz je docela síla. Pak dejte vědět

 

jabraka*

0x

Povídání od PETRa je jistě zajímavé,ale rýmy a kašle,začínajícího obvykle s podzimními plískanicemi,se moc netýká.

Z vlastní zkušenosti,už více jak 60 leté,mohu doporučit,při chronické rýmě inhalaci pomocí eukalyptové silice(oleje).pomáhá mi vytírání dutin vatičkou s Listerinem,odlehčím si i výplachem nosní dutiny slanou studenou vodou.Kašel léčíme doma jitrocelovým extraktem,čajem z divizny,kterou celé léto sbírám a suším.Neměl by doma chybět proti teplotám i sušený lipový květ.

JABRAKA

 


0x

Mockrát děkuji všem rádcům za inspiraci a rady, postupně pročtu, nastuduji, vyzkouším a obohatím svůj rozhled tak, že když přede mnou někdo řekne MMS, tak na něj NEVYVALÍM OČI (což by se dříve určitě stalo..).

Přeji všem úspěšný krok do nového pracovního týdne s dobrou náladou !

 

tere*

0x

dobrý den, znala jste léčitele Stupku? kde prosím vás žil? a dá se o něm něco ještě zjisti?

děkuji za odpověď

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]