Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Objednal sem si balík přes kurírní službu ppl . Když z jistých duvodů chci stornovat obědnávku pujde to.? když už mi poslali sms že za 2 hodky tu jsou? máte zkušenosti? Děkuju
myslím, že jste si objednali nějakou věc od nějakého prodejce a ten využívá na doručení službu PPL. Já bych se podíval do Prodejních podmínek toho prodejce, jak má řešené storno, a případně do Přepravních podmínek té kurýrní služby. Určitě to tam bude upravené... pro Vás je ale partner zřejmě prodejce... o tom nepíšete...
možná kontaktovat nejbližší centrum té kurýrní služby a dohodnout se s nimi. V dnešní době mobilních telefonů dokáží cokoliv. Ovšem už je to na cestě, tak to při nejhorším vezmou zpátky... dále se všude píše o tom, že můžete odstoupit od smlouvy do určité doby od dodání. Nepřevezmete zboží a je to. Už jste zaplatili nebo je to na dobírku? dokud nezaplatíte, nedají Vám zboží... nemám, berte zpátky! Ovšem jsou tu ty Prodejní podmínky jednotlivých prodejců, do těch nevidíme...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.