Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,potřeboval bych poradit.Když si koupím výrobek na netu,který se po měsíci používání rozbije a odvezu ho do autorizovaného servisu,ze kterého se mi do 30 dnů neozvou.U koho bych měl uplatňovat nárok na ukončení smlouvy a vrácení peněz,u prodejce na netu nebo u servisu?Dík
Jak říká kolega, měl jste jednat výhradně s prodejcem. Výjimkou by bylo,kdyby jste měl nějaký doklad o tom,že Vás on výslovně odkázal na příslušný servis. Pak onen servis jedná v zastoupení prodejce a také Vám vydal přejímací protokol,kde bude toto zastoupení uvedeno,včetně dalších podmínek. Pokud to tak je,pak Vás on musí do 30 ti dnů informovat o vyřízení zakázky,ale odstoupení od smlouvy musíte požadovat vůči prodejci.Pokud nemáte nic,je to Vaše chyba z neznalosti. Podle rozhodnutí Nejvyššího soudu,pokud není spotřebitel informován o vyřízení reklamace do 30 dnů,má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.
makon @asociace-sos.cz
to je právě jeden z problémů nákupu na netu-pokud je vše v pořádku, člověk je spokojen ale když nastane problém tak to někdy nemusí vyjít a končí to třeba u soudu,pokud narazíte na nějakého výkuka,dcerka tak výhodně koupila telefon přes net a nikdy ho neviděla,tak to řešíme přes policii,podvedených je více..a teď k Vaší otázce-proč by Vám vraceli peníze v servisu,to by měli platit ze svého,peníze jste přece poslal na učet prodejce...to vše musite řešit z prodejcem...takže do servisu a jejich vyjádření-písemné- a reklamovanou věc si vzít zpátky/budete ji posílat zpět/ a znova oslovit prodejce co dál...je to někdy běh na dlouhou trat
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.