Nejste přihlášen/a.
Ahojte.
Chci se zeptat. Letošní sezónu mě trápí s mým horským kolem pořád jenom starosti a pořád se to točí kolem 2 stejných věcí.
1) Brzdy: mám na kole hydr.brzdy Tektro Auriga Comp a je s něma tento problém - neustále se brzdy zavzdušňují a při jakékoliv intenzitě brždění pískají,až vržou - velmi nepříjemný zvuk. Destičky mám měněné asi před 300km. Převzdušnění a nová hydraulika si před 150km ... dá se s tím něcé dělat?
2) Duše: neustále musím měnit duše a už mě to nebaví. Trpím tím,že po jízdě,když druhý den jdu ke kolu,tak je prázdné a po sundání zjistím,že je díra v obalu ventilku - a to pokaždé - je to místo,kde se to nedá lepit - v tom spoji ventilku a duše. A za posledních 5 měsícu jsem měnil už celkem 13x! a to fakt naštve. Nedělá to jedno kolo,dělají to obě různě. Pokaždé důkladně projíždím plášt - nikde nic ... Ani žádná ostrá hrana není,která by to dělala. A na ráfcích mám tu ochranou gumu. A nejvíce mě to štvalo,když jsem používal odlehčené samoopravné duše - protože není nejlevnější a vždy to samé - prasklá guma u ventilku. Tak nevím co s tím.
Poradíte prosím?
Hydraulické brzdy nemám s těmi Vám poradit nedokážu, takže se k nim ani nebudu vyjadřovat.
Co se týká měnění duší, to je mi hodně divné. Buď máte nakoupené nějaké duše z výrobní vadou...ze špatné série (tedy za předpokladu že používáte stále stejnou značku), nebo bude chyba ve velikosti otvoru pro ventilek...a to by mohlo být na obou ráfcích..Že by se duše na ráfku posouvala...nebo byla pokaždé špatně nasazena, to mi je také divné, duši správně nasadit snad umíte..
Tohle co popisujete se mi nikdy nestalo...Jediné s čím jsem měl problém ohledně často píchlého kola..bylo to, že jsem koupil pláště od Rubeny...s nízkým TPI (což mi hned nedošlo) a to byla katastrofa, opravoval jsem velmi často...na Maxxisech se mi to nestávalo..., takže jsem se k nim opět vrátil a bylo to OK. Ale to není Váš případ.
1) Pokud to dělal servis tak to vyreklamuj. Jinak destičky můžeš zkusit vyčistit, upravit (srazit hrany), nebo holt zkusit jiný. Můžeš to zadat servisu s jasným požadavkem "odstranit pískání brzd" - pokud budou pískat po opravě tak jim to můžeš vrátit s tím že závadu neodstranili.
2) Hledej v ráfku kolem díry pro ventilek - ostrá hrana, moc malá nebo i velká díra, nevhodná páska v ráfku. Může to být i posunutím duše v ráfku (ventilek je šikmo a střihne se)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.