Nejste přihlášen/a.
Přátelé potřebuji zjistit zda máte někdo toto elektrokolo do kolika asi km/h vám pomáhá motor při asistence č1 a na kolik km/h při asistenci č.2. Já pokud šlapu a dostanu se při asistenci 1 na asi 16km/h tak přestane motor pomáhat při asistenci 2 asi 19km/h je to takové dost nepříjemné, při 3,4,5 asistenci je to bez problémů.Moc děkuji za odpověď.
To si myslím taky pokud to nemá něco společného s nastavením síly asistence pedálu, tomu moc nerozumím jak to má fungovat?
Funguje to tak, že čím víc šlapu,tím víc motor pomáhá,přestanu šlapat,motor ihned vypne.Vždy pomáhá do rychlosti 26 kmh,pak vypíná.Nejdůležitější je správně řadit.
Budu psát moje domněnky:
Když si koupíš středový elektromotor na kolo, tak tam je taky snímání síly šlapání a podle toho dokáže motor pomáhat a pomáhá až do dosažení maximální rychlosti pro asistenci.
Když máš motor v zadním kole nebo v předním kole, tak není jak změřit sílu kterou šlapeš a tak je asistence nastavená podle dosažení určité rychlosti.
Takže když si nastavíš asistenci na stupěň 1, tak tomu odpovídá určitá maximální rychlost - v tvém případě 16km/h. Pokud jedeš pomaleji, tak motor pomáhá. Pokud dosáhneš 16km/h tak motor přestane pomáhat. Takže ty buď musíš nastavit takový převod, abys měl rychlost pomalejší než těch 16km/h nebo můsíš zvýšit stupeň asistence.
Já mám na kolo doplněnou sadu, pro přestavbu na elektrokolo a funguje mi to úplně stejně. Takže jsem si nastavil co nejvyšší počet stupňů asistence (u mého displeje 9) a tím jsem si zajistil jemnější odstupňování jednotlivých stupňů asistence.
Obvykle jezdím na stupeň 3 a pouze v silné protivětru přepínám na 4.
Máte na kole obyčejný nebo torzní snímač šlapání? Podle toho co píšete tipuju obyčejný (bývá často i na kolech se středovým pohonem). Rozdíl je ten, že obyčejný snímač pouze registruje otáčení klik a podle toho zapíná či vypíná motor. Síla přípomoci závisí jen na nastavení stupně na řídící jednotce. Jestli jen točíte klikama nebo do nich pořádně zaberete nemá vliv. Torzní snímač rozpoznává sílu tlaku na pedál a podle toho reguluje sílu motoru, čili čím víc zaberete do pedálů, tím víc motor pomáhá. Pokud máte obyčejný snímač, musíte si stupně přidávat či ubírat tlačítkem na řídítkách, kolo nijak nepozná, že jedete do kopce a máte jazyk na vestě
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.