Nejste přihlášen/a.
Na tom není nic vadného. Je to jen nevhodná kombinace ventilku a hadičky. Automobilové ventilky potřebují k otevření velký tlak. Ruční pumpičky se proto vybavují zpětným ventilem a hadičkou s koncovkou, která zatlačí tyčku a tou ventilek otevře. Koncovka se musí rychle sundat, což závit neumožňuje. Řešením by byla výměna za hadičku s koncovkou s páčkou nebo zkrácení tyčky ventilku tak, aby se hned po povolení zavřel.
Paní bohužel nenapsala, jestli vzduch uniká i při sundané hadičce, ale je to jedna z možností, že než koncovku stihne vyšroubovat, uteče příliš vzduchu. Zkrátit tyčku ventilku, nebo přidat těsnící o-kroužek, aby se koncovka na ventilek nemusela našroubovat tak hluboko a plášt nafouknout trochu víc s ohledem na ztrátu.
Autoventilek. Zkuste dotáhnout vnitřek ventilku špičatými kleštěmi, možná je povolen a netěsní. Další možností je vnitřní díl vyšroubovat ven a našroubovat vyndaný díl z jiného autoventilku, no a nebo koupit novou duši - samozřejmě s autoventilkem.
Ještě dotaz, když hadičku pumpičky odšroubujete, uniká ventilek dál? Protože ještě by mohl být problém s tou koncovkou na hadičce. Ta totiž tlačí na středový hrot ventilku, čímž ho otvírá. Pokud by třeba chybělo těsnění v té koncovce, tak bude našroubována moc hluboko a než ji stihnete odšroubovat, tak přes otevřený ventilek část vzduchu stihne uniknout.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.