Nejste přihlášen/a.
Potřebuju nutně poradit s koupî zadního světla na kolo. Požaduji velký výkon a zároveň velkou výdrž svícení. Nějaké zadní světla pochopitelně mám, ale světlo USB má velký výkon, ale hodně malou výdrž a mě nebaví to pořád dobíjet a zadní světlo na tužkové baterie má velkou výdrž, ale malý výkon. Cenu bych respektoval do 1000kč vč DPH. Výkon si představují takový, aby bylo světlo vyditelné i při velmi silné mlze.
Podle tvojí přezdívky bys si měl poradit sám
Mlhu neprosvítí ani mlhovka na autě.
Já používám na kole olověný akumulátor (6V / 4Ah)uchycený pod sedátkem a z něho napájím přední světlo. Pro mne je důležitější vidět kam jedu.
Vzadu mám klasickou blikačku na tužkové baterie.
V blikačce vydrží baterie asi 2 měsíce, olověný akumulátor nabíjím jednou za měsíc.
Taky řešení, ale mlha silná je u nás ne moc často a akumulátor ve světle se vybíjí i když to nepoužívám. Jinak teda na ledovce nejezdím, jezdím do teploty -5 stupňů Celsia, při nízké výšce sněhu jezdím. V mínusových teplotách používám kuklu ani -5 mě není nijak moc zima na hlavu značka GripGrap navíc se dá nastavit, které části obličeje budu mít odkryté, což většina kukel neumí.
Je pravda, že zadní světlo na tužkové baterie bude mít asi nejdelší výdrž. S tím se prostě USB zadní světla na kolo srovnávat nemůžou. Většina řidičů automobilu by si vypalovat oči zasloužila. Většina nedává blinkr, když mě předjíždí, to bych ještě překousl, ale když jedou proti mě tak ani nepřepnou dálkové světla a svítí mě to skoro do očí jako by nestačilo, že jezdí po prostřed silnice místo po kraji silnice. Kdybych chtěl někomu vypalovat oči vezmu si čelovku 1 000 lumenů by udělalo své.
Normální řidič blinkr při objíždění dává, a to především proto, aby i ten za ním věděl, že bude potřeba něco objíždět a cyklistu nesrazil.
Já myslím, že si nemáme moc co vyčítat. Jak by se vám líbilo, kdyby se třeba řidiči aut chovali jako mnozí cyklisté a podle potřeby jezdili i po chodníku či po přechodu pro chodce jen proto, že je to zrovna rychlejší?
Já dokonce v Brně potkávám u Mendláku pravidelně jednoho cyklistu, který zcela ignoruje veškeré semafory, vjede do někilika křižovatek za sebou na červenou a jen se koukne jestli něco moc blízko nejede a frčí dál. Takto systematicky na červenou jsem autem neviděl jezdit nikoho. Ono těchle cyklistů ignorujících předpisy potkávám ráno pravidelně víc a jeden čas jsem z palubní kamery tyhle excesy prakticky denně stahoval s tím, že to sestříhám a dám na YT takový veselý cyklistický klip, ale přestalo mě to bavit.
Jako především řidič auta jsem se svítivostí běžných zadních cykloled na monočlánky za tmy a šera zcela spokojen. Pokud to začne oslňovat, vyvolává to v lidech spíše agresivitu. Takže výkon bych zvyšoval a používal pouze pokud chcete být lépe vidět i ve dne, to je OK. U těch levných monočlánkových je jiný průšvih, a to že při otřesech se může na chvili ztratit kontak s baterií a světlo se vypne, aniž by to cyklista tušil a to je průšvih. (Nevím, jestli se tak chovají všechny, ale kdo to navrhoval, měl trochu přemýšlet a zapojit to tak, aby po připojení baterií to bylo v režimu svícení.)
Už jsem asi našel to pravé svetla-na-kolo.heureka.cz/...
Svítivost jsem se díval na YouTube slušná asi ještě lepší než u doporučovaného smart světla. Pokud někdo neporadí něco lepšího na tužkové baterie, tak to asi objednám.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.