Nejste přihlášen/a.
Ahoj
Chci si pořídit přidavný motor na kolo, tuším že je to 50ccm 1kw tudíž netřeba ŘP.
Jezdím dlouhé trasy a s tímto budu možná jezdit ještě delší tak by mě zajímalo kolik tis. km to tak snese dokud se to nepodělá.
Taky by mě zajímalo jak to při mé váze 73kg bude zvládat prudké stoupání a jestli ten motor něčím takovým neuvařím a totálně neodrovnám, co myslíte?
Mám problémy se zadýcháváním a trochu i s arytmií tak si nechci přidělávat potíže fyzickou zátěží. Pohybu mám takto dost
Stojí to cca 3500.
Sice nepíšete o jakou značku motoru se jedná, ale vzhledem k ceně 3.500,-Kč jde takřka s jistotou o čínský produkt. Což nebývá úplně TOP výrobek, ale řekněme, že jde o kvalitu přiměřenou ceně. Nikdo Vám však s jistotou nedokáže říct, že motor vydrží přesně 9865 km, než se kousne. Může vydržet, ale nemusí.
Jinak jízda do kopce mu vadit nebude, má svůj ventilátor a chladí se bez ohledu na rychlost jízdy. Výkon 1kW se pro jezdce o 75kg jeví jako více než dostatečný i do prudších kopců - má to ale háček - jde o přenos síly od motoru, ty nejjednodušší mají třecí váleček, který jednak ohlodává fest plášt kola, jednak sám sebe a za mokra to příliš nefunguje. Podstatně lepší je pohon řetězem, ale to vyžaduje složitější montáž.
Každopádně si myslím, že dát si na kolo uřvaný spalovák je nepříliš dobrý nápad. Jednak jde o hlučnost motoru, jednak jej musíte před každým použitím startovat, což ne vždy jde dobře, navíc se pak jízda podobá spíše jízdě na slabém mopedu, než jízdě na kole.
Mnohem lepší se mi jeví elektrokolo - koupil jsem ho manželce, ta je kardiak a měla při společných výletech potíže. Koupili jsme poměrně levné kolo, výkon motoru je 250W, přesto je dostačující i když má manželka vyšší váhu než Vy. Ale pro kardiaka je důležité, že je možno jednoduše pohon zapnout, vypnout, či nastavit úroveň asistence motoru - tedy kolik bude motor pomáhat. Takže po rovině a z kopce jede bez motoru, do kopců si pomáhá. 6e to je bezhlučné, je snad jasné, což je dost podstatné při jízdě po cyklostezkách.
Navíc existují i různé konverzní sady umožňující využít stávající běžné kolo a osadit jej elektropohonem - buď může být ve středu kola, nebo známí mají motorek pod pedálovou sestavou.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.