Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kolo na sjezdy na Šumavě - Olpran Laser?

Od: biker1 odpovědí: 7 změna:

Ahoj,

chci sjíždět kopce na špičáku v terénu, případně do budoucna i alpy. Vybral jsem si kolo Olpran Laser Full Disc - má kotoučové brzdy, takže by to mohlo dobře brzdit, lanka místo hydrauliky, podle mě lepší, nemusím měnit brzdovou kapalinu, plastové kliky a brzdy - bude to nějaký kompozit nejspíš, pro snížení hmotnosti, 18 rychlostí a ocelový rám, což si myslím na sjezdy dobré - nepraskne jako hliník. Celoodpružené a navíc český výrobce, tak by to mělo být i kvalitní. Je za 3.999,-, což je asi dobrá cena na downhill kolo. Mám do toho jít? Nebo poraďte nějaké dobré do 5 tis, celoodpružené na downhill. Díky.


 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ar

2x

Na DH kolo (bike) do 5 tisíc Kč neexistuje a to ani ojeté. Na opravdový DH dáš tak 5000 Kč za jedno kolo bez pláště a duše. Ten "bůr" nestačí ani na solidní vidli na DH.

O Fy Olpran je zbyčené se bavit. Ty kola nedojedou ani k pokladně v obchodu.

Jako vtip je to opravdu dobrý, při zjištění z jakých komponentů se tento stroj skládá sem se dobře bavil.

 


0x
Za ty penize a olpran? Ano to je pro nenarocne lidi a nenarocny teren. Nemyslim ze by toto vydrzelo downhill a uz vubec ne alpy. Chcesli jezdit plne downhill v alpach pridej na cene.
ar

Tak ona ta cena 3999,- by mohla i zůstat jen by to muselo být v €.

 

scv®

0x

Downhill mi nic moc neříká, s horákem jezdím spíše XC, ale upřímně - na tomhle bych se bál i obrubníku před obchoďákem. Jestli slušně osazený horák začíná nad 20 tis., tak solidní kolo na downhill počítej tak 40-50. A to se ani vzdáleně nebavíme o opravdu dobrých kolech na DH. Kotoučové brzdy u toho Olpranu nejspíš nebudou brzdit víc než špalky na starém Favoritu, plastové páčky tam nejsou kvůli odlehčení, ale je to prostě nejlacinější plast. Ocelový rám a odpružení? Masakr. Až budu chtít někoho přizabít, koupím mu tohle kolo

 


0x
Chápu.
Dotaz měl být vložen 1.4. a nějak to nevyšlo, že?
Kdybych napsal že rozdíl mezi Olpranem a kolem na DH je jako rozdíl mezi Buggati Veyron a Trabantem,tak jsem toho Trabanta ještě urazil.
doplněno 07.04.16 11:18:

asd1:

No však říkám, že jsem Trabanta urazil

asd1

Tak bych to neviděl - Trabant je jako auto dost dobře použitelný. Olpran na DH opravdu ne

 

joudic*

0x

olpran opravdu ne, a ke vsemu do hor

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]