Nejste přihlášen/a.
jsou duše, které nemají "fixaci" ventilk u ráfku a při málo nahuštěné pneu se ventilek v podstatě urve - defekt se stane u ventilku a nejde to zalepit.
Určitě je. Méně nahuštěný plášt (ale stále nad minimální doporučenou hodnotou) sice drží lépe stopu v terénu, ale je náchylnější k propíchnutí ostrými předměty i k procvaknutí o ráfek. Vyloženě podhuštěný plášt se pak může za jízdy i svléknout z ráfku.
Zrovna minulý týden jsem procvaknul zadní duši trochu nepovedeným nájezdem na obrubník. Můj plášt by měl být huštěný v rozmezí 2.0 - 4.0 bar, já ho ale dva roky foukal maximálně na 2.5, jinak se na tom po hrubším povrchu nedalo jezdit. Při tom procvaknutí nejspíš neměl více než 2.3.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.