Nejste přihlášen/a.
Ale ta cena je směšná nerealná děkuji za všechny odpovědi předem.
jj, obchodník nasadí cenu a počká, co se stane. Jestli zákazníci zareagují a kupují, pak je z jeho hlediska vše v pořádku, trh ocenil výrobek. Vědecky se tomu říká marketing.
Moje švagrová je bankovní ekonomka a kdysi mi vysvětlovala, jakže to v brandži marketingu vlastně chodí. Existuje prý jakási křivka prodejnosti podle nasazené ceny. Kupodivu ta křivka není jednohrbá. Jeden by si myslel, že když zvedáte cenu, pak by prodejnost výrobku měla klesat. Ale ona sice klesá a klesá a pak najednou může zase začít růst a vyroste ještě víc.
Proto lidi kupují například jízdní kola za 20.000.- protože se jim zdají být lepší, než tatáž kola za 10.000,-
Prostě to tak je. Takoví jsme.
Myslím, že vám nemusím nic radit.
Otazka je, zda i toto je priklad marketingu.
Podle jejich webu delaji vybaveni sportovist a skol a maji k tomu i nejake certifikaty.
Kdyz se pak nejaky profisportovec nebo dite ve skole zrani na nejakych takovych cvicebnich pomuckach, tak verte, ze kupujici bude sakra rad, ze koupil profi vyrobek podlozeny certifikaty a ne neco co stloukl mistni truhlar za cenu dreva a hrebiku. Ono pak muze jit v pripade odskodneho o miliony ci rovnou o kriminal...
P.S.: rozdil v jizde na kole za 10 a 20tis. pozna i naprosty laik, to neni zdani ci marketing.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.