Nejste přihlášen/a.
Ráda bych se zeptala jak postupovat,když jsem si před Vánocemi objednala zboží u firmy boží z reklam přes internet, za které jsem zaplatila o 100,- kč více než mělo stát. Poslala jsem ihned řádnou reklamaci faktury, která mi byla uznána ,ale od té doby mi peníze nepřišly. Paní Průšová mi odpoví pouze na každý čtvrtý email a pokaždé se vymlouvá na nemoc dětí nebo svou ...a pouze se omlouvá ,že platbu zadá. Nechce se mi kvůli 100,-kč ani telefonovat .ani volat právníky...jen mě to štve z principu. Vesele si dále prodává na internetu zboží dál /jedná se o mimistar a zboži z reklam./
Dobrý den, mám podobnou zkušenost a dopadlo to dobře
Předpokládám, že s tím nechcete mít žádné další zbytečné výdaje, takže bych poradil následující postup.
Pošlete paní Průšové mailem další žádost o vrácení rozdílu ceny s jasně stanoveným termínem a způsobem vrácení peněz. Také tam napište něco v tom smyslu, že toto je poslední výzva a pokud termín nedodrží, předáte případ exekuční firmě, případně se budete vyrovnání rozdílu domáhat soudní cestou. Toto obvykle pomůže. Pokud ne, pak už zbývá jen výše uvedené "hrozby" skutečně splnit. ... a nebo se smířit s tím, že jste zaplatila stovku za nic.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.