Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jaké máte zkušenosti se společností Live (Euphony). Teta (96 let) s ní uzavřela smlouvu - prý - nebyla dohledána, kterou podepsala ( málo vidí i slyší). Využívala ji 2 měsíce - pak odešla do domova pro seniory. Společnost si od nás vybrala vše - poplatky za předčasné ukončení smlouvy, jednorázový poplatek za ukončení - zhruba 2000,-. Jak vůbec může společnost uzavírat smlouvu na dva roky s tak starým člověkem, který se už ani nepodepíše? (prý řekli, že je to povinnost, uzavřít smlouvu). Stejně tak ji donutili podepsat smlouvu na rychlý internet - nemá ani počítač a v garsonce vidět museli, že tam není. Prý smlouva je smlouva. Zase stálo zrušení kolem 2000, a měsíčně platila 800,- Kč. Co se vůbec s těmihle hyenami dá dělat? Nemáte podobné zkušenosti?
Jejich jednání je neetické, ale většinou není protiprávní.
Čili je třeba staré příbuzné přesvědčit, aby sami nic nepodepisovali (mám maminku 86 let starou, podepsala smlouvu s alternativní telef. společností, naštěstí se podařilo do 14 dnů odstoupit od smlouvy), nebo at si nechají omezit právní způsobilost.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.