Nejste přihlášen/a.
dobrý den chci se zeptat zda mam nějakou šanci vrátit nepoužité originálně zabalené zboží když nemám účtenku?...
jenže ja záručák na to nemám jelikož je to plovoucí lamino podlaha,tak nevim co mam podniknout
pakliže nejde o reklamaci (což asi ne, když je zboží ještě originál zabalené a nepoužité - tedy nevyzkoušené), tak záleží jen a pouze na prodejci, zda zboží vezme nebo nevezme zpět - pakliže se jedná o normální prodejnu. je to tedy na dohodě v obchodě, kde jste zakoupil, jestli vám zboží nazpátek vezmou a pokud ano, tak za jakých podmínek.
pakliže se jedná o prodej na dálku, třeba z e-shopu, tak tam máte 2 týdny na vrácení bez udání důvodu a tam by nevadilo, že nemáte účtenku, prodejce vás a konkrétně váš nákup musí mít v seznamu, když vám zboží odesílal.
Zkuste se na věc podívat z pohledu prodávajícího. Zákazník si zboží vybírá a zaplatí a tím je vlastně uzavřena smlouva. Prodávající odepíše zásoby ze skladu, odvede DPH, tržbu zaznamená. Těžko po něm můžete chtít, aby všechny tyto transakce stornoval. Jakým dokladem by zaevidoval příjem zboží? To beru v úvahu jen účetní záležitosti, ale tržba je pro něj zisk, tak proč by si zisk krátil? Snad by na to mohl přistoupit v případě, že si vyberete zboží ve stejné, nebo raději vyšší hodnotě, pak by možná tu papírovou (počítačovou) anabázi podstoupil. Běžná praxe ale je, že bez dokladu o prodeji se s Vámi nikdo ani nebude bavit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.