Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Opětovné reklamace kočárku

Od: nik* odpovědí: 1 změna:

Dobrý den, mám problém. Reklamovala jsem již 2x kočárek. Po druhé mě vyměnili rozbitou stříšku za novou (letos), ale kočárek je již po záruce a stalo se nám to opětovně, ta samá vada. Mám nárok od poslední výměny znova na novou stříšku nebo opravu. Slyšela jsem, že od výměny nějaké vady zboží za nové se prodlužuje znova záruka (minimálně na tu danou - vyměněnou věc-24m). děkuji za všechny rady.

kočárek mě v prodejně odmítaji vzít, prý si musím opravu hradit i s dopravou sama

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

zima*

4x

Cituji ze zákona:

Při reklamaci má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Jestliže nejde věc opravit, může požadovat výměnu, případně výměnu součásti věci. Pokud se věc nedá ani vyměnit, je oprávněn žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo odstoupení od smlouvy. Stejně se postupuje i v případě, kdy jde o odstranitelné vady, ale věc se nedá pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad řádně používat. Věci, které se rychle kazí, se reklamují nejdéle v následující den po zakoupení.

Do záruční lhůty se doba, po kterou byla věc u kupujícího v opravě, nepočítá. Prodávající vydá kupujícímu potvrzení o tom, kdy právo na reklamaci uplatnil, údaje o provedení opravy a o době jejího trvání. Při výměně věci za jinou začíná běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]