Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak má vypadat zápis z porady

Od: piskotka* odpovědí: 3 změna:

Ráda bych se zeptala jak má vypadat zápis z porady, schůze po stránce formální a obsahové. Zejména mě zajímá zda zápis musí být podepsán účastníky schůze, porady a jakým způsobem a také formy zveřejnění zápisu. Děkuji.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

eulalie*

1x

Dobrý den, zápis z porady může být také zveřejněn na podnikovém intranetu, má-li takový firma k dispozici. Většinou bývají zápisy bodově zapsané, žádné dlouhé litanie, ale prostě stručně a jasně.

 


1x

U nás se ještě k zápisu připojí prezenční listina.

 

doctor

0x

1) datum

2) jména zůčastněných

3) co se probíralo

4) úkoly a termíny

5) diskuze

např. termín příští porady

u nás se zápis nepodepisuje, zapisovatelka ho prostě rozešle k připomínkování všem zůčastněným a potom he schálí ředilet. Po jeho schálení je zápis závazný...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]