Nejste přihlášen/a.
Buďto je lístková a nebo bezlístková ( u vjezdu je kamera která nasnímá přední RZ vozidla a u lístkového je datum, čas příjezdu a RZ ). Při odjezdu se lístek přiloží a nebo vloží a závora se zvedne.
Ale zajímá mě jestli někdo nemá zkušenost jak je to když tam přijede vozidlo bez přední RZ ( motocykl, velorex "hadraplán" ). A co když by chodec stisknul u lístkového tlačítko - vyjede lístek?
Pokud je pod asfaltem indukční smyčka, lístek chodci to nevydá. Takhle budou určitě zabezpečená všechna parkoviště, kde lze očekávat velký zájem o celodenní parkování (v centru, u konečných MHD...) a jistě i ta ostatní, pokud se budovala už se závorou.
U parkovišt, kde se závora dodělávala dodatečně, je teoreticky možné, že indukční smyčka z úsporných důvodů chybí. I když vydloubat pruh asfaltu a uložit tam vodič zas celkové náklady na elektronickou závoru o moc nezvýší.
Indukční smyčku máme před semafory. Aby mě semafor pustil, musím ject aspoň 10 km/h prostředkem silnice. Jinak bych na zelenou čekal do aleluja (nebo dokud by nepřijelo nějaké auto, už jsem tak několikrát čekal, červená ze všech stran, tak jsem to po nějaké době čekání prostě projel na červenou, nebo to vzal přes přechod).
Máme ve městě hlídanou zónu. Na vjezdu i výjezdu se ukáže RZ a podle statusu buď na červené nebo zelené obrazovce (zaplaceno, nezaplaceno) s nějakým textem. Do 15 minut je to zadarmo, pak se platí (je jedno, co tam děláte, jestli parkujete nebo jen projíždíte). Když jsem tam před časem projížděl na kole, viděl jsem před sebou obě varianty (jedno auto zelené jako OK druhé červené jako neplatič) a na mě to ukázalo něco jako "internal error" možná jsem to stihnul i vyfotit. Ale už si to asi dali do pořádku, v sobotu když jsem tam projížděl znova, tak se neukázalo vůbec nic, cyklisti to už asi nespouští a nepokouší se to hledat na nic RZ. Jak to funguje na motorky se mě neptejte, možná stejně jako na cyklisty.
Každopádně mi to připomíná mistra beana a jeho hrátky s parkovací závorou, kdy aby získal nový lístek, tam dotlačil kontejner.
At se smažím v pekle, ale spousta těchto parkovišt má slabiny, které jdou obejít majiteli aut SUV.
Jednou jsem byl moc rychlej s autem předemnou a jak jsem tam cpal lístek a ještě mě četla kamera a to hned při odjezdu předchozího auta, tak se závora kousla v pootevřené poloze. Cukla asi na 20cm zdvih.
Nic nereagovalo, tak jsem stočil volantem na chodník a přes obrubníky a trávník šup pryč.
Někde jsou i nízké obrubníky. Jen se stačí nebát (a mít to vyzkoušené) vyhledat místo, kde je třeba jen větší plocha travnatého pásu. Lidi z Octaviema jezdí i na chalupy a polní cesty zvládne, tak proč né město . A někdy stačí jet jen jednou stranou po obrubníku jen koly a nemít obrubník pod břichem auta.
Čára, trávník, obrubník není zeď.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.