Nejste přihlášen/a.
Mám aniž bych o něj aktivně žádal ČSOB "produkt" zvaný Drobné, spočívající v podstatě z ukrádní "drobných" z mých plateb na běžném účtu. ČSOB účet nemám jako hlavní, tudíž mě při platbách za celkově 15 Kč, překvapilo ukradení 85 Kč na mnou aktivně nevyžádaný "produkt" Drobné, z kterého již nejde převést zpět a nejde ani tento zlodějský produkt z SB/IB zrušit, tak abych mé peníze dostal zpět. Pozastavení "produktu" není jeho zrušení, nehledě na to že se za 30 dní aktivně sám zase zapne. Je to celé zlodějská hambadůra manegmentu ČSOB na "proklientské" zainvestování pro ně "drobných" korun. Zrušení dle informací jen "proklientsky" osobně v jejich palácích o což logicky nemám zájem, když mě tento "produkt" zřídili online. Hnus.
Co Vám brání do toho jejich "paláce", případně na nejbližší pobočku ČSOB osobně zajít a zrušit to tam přímo u živého úředníka banky?
Čas. A viz. výše snad jasně a pochopiteleně posán nerovné postavení klienta a zřízení toho jejich "produktu" online, takže požaduji stejně tak zrušení v SB/IB.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.