Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zkušenosti s bankou Fio

Od: pu® odpovědí: 6 změna:

Má někdo zkušenosti s bankou Fio? Zjistili jsme, že jako jediná banka poskytují k účtu dvě platební karty zdarma. Nevíme ještě přesně, zda to půjde zařídit, ale rádi bychom s partnerem jeden společný účet vedle našich dvou - jen proto, abychom nemuseli jako blbci pořád počítat společné výdaje podle účtenek. Tudíž nám jde o co nejlevnější provoz účtu a dvě karty na běžné nákupy (potraviny apod.), zbytek řešíme každý na svém účtu (nadstandardní služby apod.). Podle informací, které jsme si zjistili, vychází Fio nejlépe, ale neznám nikoho, kdo by u nich měl účet, tak se ptám zde. Děkuji, Pů

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hella*

2x

Ahoj, Pu! Moje půlroční zkušenosti s FIO bankou jsou zatím skvělé. Kartu mi vystavili do cca 12 dnů; žádné, resp. minimum poplatků; internet. bankovnictví funguje jaksepatří; na pobočce Ječná velmi ochotný personál, zatím žádný problém - tak doufám, že to tak vydrží.

 

buss

0x

Tak FIO nabízí několik karet, vyberete si podle účelu, zdarma i hrazené. V každé bance snad může být účet zpřístupněn více osobám, prostě si o to řeknete. Jinak - 800 100 339.

pu®

Díky, Bussi - ano, o právo zacházet s účtem mi nejde, spíš o ty dvě karty. Zdarma je nenabízí nikdo než Fio. Číslo jsem si samozřejmě našla, stejně tak info z netu, ale o to mi nejde. Jde mi o to, zda někdo nemá přímou zkušenost s bankou - jednání úředníků, řešení případných konfliktů... atd.

buss

OK, kartu od FIO jsem odmítl, mám u jiné banky, FIO jsem bral pro platbu do zahraničí. Problém nebyl, mladá ochotná slečna... Zkušenosti každého mohou být jiné, je to subjektivní, na to bych nesázel. Internetbanking vcukuletu, po příchodu domů jsem už prachy převáděl.
Nicméně, máte-li FIO doma, zajděte tam, pobavte se, proč by vyhazovali, jde jim přece o peníze, vždy lze odejít s Děkuji, nemám zájem.

 

kudlas*

0x

FIO banku bych uplne vynechal a vyhnul bych se ji obloukem

viz: fio-banka-nazory.info/...

milanflekac

Dobrý den! Připojuji svou zkušenost s jednáním Fio banky,od začátku roku jsem se snažil vyřídit kontokorent k běžnému účtu /jen jako pojistku/ a po téměř měsíci 28.1. mě bylo sděleno,že má žádost se zamítá,přestože jsem snížil požadovanou částku z 50 tis.až na 10 tis.Jsem jejich klientem třetí rok a uvažuji o změně,mám více účtů u bank,ale s takovým jednáním jsem se nesetkal,aby mi nebyli schopni vyřídit ani takovou základní věc.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]