Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, pracuji na DPP (od února) a již mám vyčerpaný limit 300 hodin. Přesto dál chodím do práce (teď dokonce denně. Dříve byla práce nárazová). Mám to já, jako zaměstnanec, nějak řešit, nebo je toto zcela v režii zaměstnavatele a mně to může být jedno? Výplata mi normálně chodí. Dokonce jsme se se zaměstnavatelem bavili o pevné prac. době a na kolik hodin budu do práce chodit. Jako kdyby to bral za hotovou věc. Chybí jen ta smlouva Děkuji
Otázka je, kolik hodin Vám zaměstnavatel vykazoval na výplatních páskách. Fakticky jste třeba odpracoval 100 hodin měsíčně, ale vykázal Vám 25, takže pro "systém" jste limit nepřekročil. K relevantní odpovědi bych potřebovala vidět Vaši dohodu, Vaši docházkovou kartu a Vaše výplatní pásky, jiak mohu odpovídat pouze teoreticky.
Toto mi jistě bude schopná říct účetní v dané firmě. Spíš mně jde o to, jestli si toto hlídá zaměstnanec (a mám tedy zajít za účetní sondovat), nebo je to v režii zaměstnavatele, mně (pokud budu řádně dostávat výplatu) toto může být fuk a z případného průšvihu nebudu mít žádný postih.?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.