Nejste přihlášen/a.
Zákaznice, která u nás zakoupila zboží, požaduje reklamaci z důvodu ztráty barvy. Máme podezření, že kabát paní špatne vyprala.
Sepsaly jsme reklamační list, zákaznice, ale nemá doklad o zaplacení.
Jak postupovat?
Náš dodavatel nám sdělil, že je zde tzv. první fáze reklamace, kde vytupujeme pouze mi jako prodejci a on jako dodavatel se nemusí vůbec vyjádřit. Jako dodavatel se má vyjádřit až ve druhé fázi, pokud zákazník není spokojený s vyjádřením reklamce z naší strany. problém, je ale v tom, že dodavatele tedy nemusí souhlasit s mým prvním vyjadřením, že klientce peníze vrátíme a my tedy musíme uhradit celou částku.
Z tohoto důvodu by nás zajímalo, jak postupovat v reklamaci, pokud zboží nakoupím od dodavatele v ČR samozřrejmě fakturu od dodavatele máme. Prodejce reklamaci převezme vyplní rekl. protokol,ale kdo je oprávněn se k tomu vyjádřit.
Děkujeme za odpověď.
o tom jsem nikdy neslyšel. Vy jako prodejce jste pouze zprostředkovatel reklamace. Pokud ji dodavatel zamítne vy ji stále můžete uznat (pro zachování dobrých vztahů se zákazníkem apd)... ale že by dodavatel řešil až nějaké druhé kolo mi přijde jako pěkná blbost. Takového dodavatele bych příště raději vynechal - když mu tím pohrozíte snad změní názor...
Můžete také zkusit obvolat své další dodavatele jak se věci mají
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.