Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nákup letenek z kiwi.com?

Od: dotaz odpovědí: 6 změna:

Nemám zkušenosti s nákupem letenek. Prosím o radu s nákupem.

Potřebuji z Prahy do Toulouse ve Francii, a zkoušel jsem vyhledávače letuška, skyscanner a kiwi.

(Ve většině nabídek spojení je problém, že čas na přestup je třeba 55 minut, což po zkušenosti nechci riskovat. Kiwi našel spojení s 90 min přestupem.)

Kiwi vyhledal spojení, že na cestě tam poletím s KLM a zpět se SmartWings. Tedy dvě letecké společnosti. Je to nějaký problém?

Je Kiwi dobrý prodejce? Máte zkušenosti?

Děkuji

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

nox®

1x

Cestovatelské fóra jsou plné rad a stížností ohledně těchto přeprodejců. Nejlepší varianta bude vždy, když si letenky koupíte přímo u letecké společnosti. Odpadávají vám tím problémy s ověřováním, odbavením, případě s řešením problémů a vymáhání nějakých náhrad.

 

milanb

1x

Nikdy, opravdu nikdy nekupujte letenk pres preprodejce. Vzdycky primo u aerolinky. Kiwi ma tak strasne recenze, ze se divim, ze u nich porad nekdo chce kupovat letenky.

 

mll

0x

V rámci EU (a šenghenu obzvlášt) to problém neni, tady se můžeme pohybovat svobodně. Pokud byste letěl do nějaké země posedlé migrací (UK, USA, Austrálie) asi byste musel ukazovat, že máte koupenou cestu zpět, když máte jen jednosměrnou letenku, ale zase by to byla jen formalita.

Přes kiwi nám v práci dělají služební cesty, takže asi problém neni. Ale když jsem v letěl tam se SW a zpátky s Vuelingem, tak to té pani, co nám to zařizuje nenabízelo (nabízelo to jen samá nesmyslná spojení), tak se kupovala jedna letenka přes letušku za koruny a druhá přímo na stránkách Vuelingu za eura (české koruny v nabídce nebyly, jen franky a tuším dánské koruny). Ty lety vuelingu nabízel taky nějaký takový vyhledávač, ale dráž.

Přes letušku to bývá levnější než přímo na stránkách smartwings, aspoň co jsem několikát viděl, nejsem žádný zkušený letec. Zkuste ještě jak to vyjde, když tyhle letenky koupíte jednosměrné na některých těch portálech nebo přímo na stránkách klm.

Důležité je, že máte celou jednu cestu od jedné společnosti a ne nějaké takové ty vychytávky jako vlastní transfer (dostanete dvě nezávislé letenky), jakože si zavazadlo odbavíte na jeden let a pak si ho na přestupu vyzvednete a znovu odbavíte, to by byly i 2 hodiny na přestup málo.

 


0x
Mam zkusenosti v ramci 3 letu po EU a nemel jsem zadny problem.
nox®

To tak bývá, dokud člověk právě nějaký problém nemá. At už je to komunikace, změny nebo řešení zrušených letů, kompenzace...

 

broskev

0x
Jak jiz bylo receno, pokud je cesta v jednom smeru (i s prestupem) v ramci jedne letenky, neni problem a v pripade problemu (napr. nestihnuty prestup) je o vas nejakym zpusobem postarano, napr. automaticky nejblizsi let, hotel a let druhy den, podle situace, zazil jsem v poslednich 10 letech 3x a vzdy ok.
Pokud to jsou v jednom smeru dve samostatne letenky, nedej boze s ruznymi dopravci, je to problem. Nestihnete, kupujete novou. Ale ne kazdemu to vadi, to se resi delsim casem na prestup.
Jinak ja mel jednou na prestup jen 30 minut, ale v ramci jedne letenky, rika se tomu garantovany prestup, dopravce to ma spocitane, ze by to mel clovek stihnout. Ale ma spocitano i to, ze kdyz vam uleti a misto toho vam zaplati hotel nebo dalsi let, stoji mu to za to. Ta garance je v tom, ze vam proste zajisti dalsi let a pripadne veci okolo.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]