Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Z-BOX závada

Od: adamos odpovědí: 4 změna:

Zdravím poradnu,

stal se mi takový pickle, šel jsem dnes vyzvednout zásilku ze Z-BOXu jako vždy a po běžném lupnutí zámku se žádný box neotevřel ani trochu, zkontroloval jsem pro jistotu všechny abych pak nebyl za idiota.

Displej panelu zahlásil Závada na Z-BOXU, zkusil jsem zásilku vyzvednout ještě jednou ale zmizela z aplikace se statusem že byla vyzvednuta, což pochopitelně nebyla.

Pokusil jsem se tedy kontakovat zákaznickou podporu, bohužel neúspěšně a po 20x pokusu jsem to vzdal, zadal jsem tedy závadu skrze online formulář (který si stejně přečtou za měsíc jestli vůbec, předešlá zkušenost).

Co teď tedy mohu dělat? Na forum jsem se dočetl že v takovýchto případech bude k boxu vyslán technik ale kvůli vytíženosti klidně až za týden/dva. To by mi ani tak nevadilo nehoří to tolik, čeho se bojím je že dvířka se nějak otevřou, někdo si toho všimne a zásilku si vezme. Já mám status že jsem si zásilku vyzvedl... nejsem nijak krytý, dostanu případně nějakou kompenzaci, je to chyba na jejich straně.

Díky

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Já nechci být válečný štváč, ale byl jste ve správném boxu? Mi se to totiž stalo také tak. Až napotřetí jsem si přečetla sms pečlivě a zjistila, že zásilka je v jiném boxu, jiné společnosti. Také jsem se rozčilovala, že mi 2x dali box, který mám dost z ruky. Někdo mi vysvětlil, že dopravce dostane pokyn, ale sám zvolí schránku stejné značky, ale na jiné adrese, která je poloprázdná. Je možné, že to máte jinak, ale já mám tuhle zkušenost.

 


0x

Tak když se neotevřel BOX tobě, tak se určitě neotevře ani nikomu cizímu...

adamos

No doufám ale jak říkám jestli je na tom závada tak možný je asi cokoliv.

 


0x
Kdysi se mi neotevřel alzabox. Naštěstí ale balíček nezmizel z aplikace a já opakovaným pokusem o otevření našel hmatem ta cvakající zaseknutá dvířka a mírým násilím - zapáčením nožem - jsem jim pomohl k otevření a zamával jim do kamery . V zámku byl skřípnutý igelit. Ve vašem případě bych spíš počítal se vším, tedy že zásilka možná bude vrácena odesílateli a ten ji bude muset poslat znova. Ovšem odesílatel za problém nemůže, tedy od něj bych kompenzaci nečekal.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]