Nejste přihlášen/a.
Zdravím poradnu,
stal se mi takový pickle, šel jsem dnes vyzvednout zásilku ze Z-BOXu jako vždy a po běžném lupnutí zámku se žádný box neotevřel ani trochu, zkontroloval jsem pro jistotu všechny abych pak nebyl za idiota.
Displej panelu zahlásil Závada na Z-BOXU, zkusil jsem zásilku vyzvednout ještě jednou ale zmizela z aplikace se statusem že byla vyzvednuta, což pochopitelně nebyla.
Pokusil jsem se tedy kontakovat zákaznickou podporu, bohužel neúspěšně a po 20x pokusu jsem to vzdal, zadal jsem tedy závadu skrze online formulář (který si stejně přečtou za měsíc jestli vůbec, předešlá zkušenost).
Co teď tedy mohu dělat? Na forum jsem se dočetl že v takovýchto případech bude k boxu vyslán technik ale kvůli vytíženosti klidně až za týden/dva. To by mi ani tak nevadilo nehoří to tolik, čeho se bojím je že dvířka se nějak otevřou, někdo si toho všimne a zásilku si vezme. Já mám status že jsem si zásilku vyzvedl... nejsem nijak krytý, dostanu případně nějakou kompenzaci, je to chyba na jejich straně.
Díky
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.