Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak Aukro Alza řeší

Od: simona odpovědí: 5 změna:
Je tu někdo, kdo nakoupil zboží z Aukra od prodejce. Alz(a)_prodej a stal se problém? Podle všeho jich je málo, asi2%, podle negativních komentářů. Asi jsou 3 skupiny: problém s vrácenim peněz, zbozí nedorazilo, nebo obecná nespokojenost se zbožím, nefunkčnost. Připominam ,že u každého výrobku píšou , cerveným pismem , jaké má vady ale stejně to podtrhnou, že na něj záruku nedávajî.

"Dobrý den, Velice mne mrzí nastalá situace. Ohledně řešení jsem Vás kontaktovala prostřednictvím emailu. S pozdravem oytlilie ze společnosti Alza.cz"
Toto je přes kopírák odpověď na negativní komentař uživatelů.
Mé zajímá, jaký byl postup, takhle to zní tajemně . Ostatně ono tam (do konentáře na aukru)jde napsat cokoli, většinou se tam píšou pocity nebo fakta z minulosti a né vzkazy budoucích kroků
Než koupím

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
Prošel jsem reakce, a na to, že prodávají vadné reklamované zboží, je těch negativních velmi málo. Jsou zpravidla od lidí, kteří koupili zboží označené jako vadné a nefunkční a diví se, že je vadné a nefunkční. Zde je potřeba chápat, že nikdo v Alze nebude půl dne testovat, co vše je na zboží vadného. U 95 % zboží proto píšou "nefunkční na díly", pak už je celkem jedno, co píšou dál. Takto je potřeba to chápat. Proto je i celkem jedno, jak by případně reagovali, protože zboží koupené jako rozbité už přece nebudu reklamovat.
Je trochu zvláštní, že jiné eshopy tam takto prodávali zboží pouze kupcům s živnostákem. Ale už to delší dobu nesleduji, třeba se změnila legislativa.
eshopp

K tomu prodeji pouze na živnosták - pokud se jedná o B2B obchod, neplatí občanský zákoník ani ochrana spotřebitele, jen to, co si obě strany ujednají. Tedy to, že zboží nelze vrátit ani není žádná záruka. I kdyby to kupoval obyčejný spotřebitel a napsal tam cizí ičo, přichází hned o všechny práva jako spotřebitel.

 


0x

Osobně bych se vyhnula obloukem. Pročetla jsem pár negativů a připadá mi, že sice prodejce uvede "nefunkční předmět", ale to, že pneumatika má bouli, panty u lednice nezavíraly, chybí šuplík u pračky, atd, spoustu vad nepopíše, nenafotí a zamlčí. Takže tam může být případná další vada a budete zbytečně vracet.

Jinak máte před koupí ještě možnost položit prodejci dotaz-zeptat se, odpověď také leccos vypoví.

4,8% shoda předmětu s popisem a 94,6% pozitivních -tipla bych si, že má i smazané negativy. Takové hodnocení by mě od nákupu spolehlivě odradilo.

 

0rion

0x

I bazarové zboží od internetového prodejce podnikatele můžete vrátit ve lhůtě 14 dní.

 


0x

Nakupovala jsem přes Aza několikrát. Nikdy problém nebyl. Totéž s Heuréka.cz. Bez problémů.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]