Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Co dělat, když si kurýr zásilku nechá?

Od: adamkonecny odpovědí: 7 změna:

Ahoj. Mám problém s kurýrem. Měl jsem dnes dostat zásilku (SMS info) a kurýr mi nezavolal a "odpípnul si" "Zásilka vyzvednuta"! A o zásilce žádné info! Byla i smazána Historie zásilek v mobilní aplikaci! Asi abych se vůbec nedozvěděl, že jsem nějakou zásilku měl. Je zaplacena předem. Stížnost jsem podal u kurýrní společnosti. Ale co dělat? To si kurýři mohou doručení zásilky odpípnout a nechat si ji? Jak je to "ošetřeno"? Díky za radu.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

riva

2x

Mohl ji dodat omylem na jinou adresu. Mohli si odpípnout dodání, protože to dodat nestihl a dodá to další den. Oboje se mi stalo. Že by kurýr zásilku ukradl se mi nestalo.

adamkonecny

Tak to máte štěstí.

U mě jsou samé záporné příznaky.

Bydlím mimo vesnici, takže musí ke mě extra zajet, nemůže dát třeba sousedovi, ale asi se mu zajíždět nechce ...

Dodání už dopoledne a odpípnuto taky, takže asi nezapomněl, ale ani zmeškaný hovor, ani jiné info ... že by i záměr?

A zjistil jsem, že mám v jejich mobilní aplikaci smazány všechny zásilky, kromě 1 nedoručené (asi smazat nešla?), že by druhá náhoda asi ve stejný čas?

Čekám ještě 1 zásilku, avšak nejsem si jistý, že mi ji doručí. Pokud ne, bude to už třetí náhoda? To uvidím, ale zdá se mi to velmi podezřelé ...

 

0rion

0x

Mně zásilku ukradnul někdo ze Zásilkovny. Ale tam je to možné protože tam v poslední době panuje neskutečný bordel. U jiného kurýra jsem o tom neslyšel. Můžete prozradit o koho se jedná?

 

adamkonecny

Bohužel nemohu, protože je to ještě v řešení a nevím, jak to dopadne.

Jen mě zajímá, jak toto mají kurýrní společnosti řešeno.

Přeci, když si kurýr odpípne dodání zásilky a neinformuje zákazníka (asi si chce zásilku nechat) není nic výjimečného.

Zájímá mě, komu se to už stalo, jak to bylo vyřešeno.

Velmi divné je i to, že mi byla vymazána Historie zásilek u kurýrní společnostmi. (Dle mě to smrdí i podvodem, ne?)

0rion

Jak to mají firmy ošetřeno, aby se zásilky nekradly nevím. Vy jste zásilku nedostal, takže to reklamujte nejen u kurýra, ale i u odesílatele, že jste zásilku nedostal ačkoli kurýr tvrdí opak. Nedodaná zásilka patří stále odesílateli. Každopádně je opravdu velmi divné, že vám zmizela historie zásilek, není mi jasné, jak by se řidič rozvozu dostal tak hluboko do firemního systému, aby mohl upravovat tyto údaje. Nejspíš to ukradl někdo, kdo má přístup do administrace.

adamkonecny

Tak, oni se ve firmě mohou znát, a smazáno proto, abych nedostal žádnou notifikaci. Měl bych totiž, všechny notifikace ZAP, ale když smažou zásilky, tak se žádné info nekoná.

Ale mám data o zásilkách i jinde a teď jsem i udělal Tisk do PDF, abych to měl radši i off-line.

 

yarda1

0x

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]