Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Dobití karty z George

Od: magdon® odpovědí: 26 změna:

Do nedávna jsem dobíjel kredit na kartě mobilu z účtu Georg (Čsp). Byla tam nabídka přímo na to. Včera jsem potřeboval tuto službu opět použít, ale ani po velmi důkladném pátrání jsem tuto možnost nenašel. Na stránkách Čsp jsem se dočetl, že si musím aktivovat jakýsi doplněk "dobíjení kreditu" (ještě nedávno to fungovalo i bez toho), který najdu v sekci "nový produkt". Ovšem ani tuto sekci nelze najít. Kam se možnost dobíjení ztratila? Co se změnilo?

 

 

26 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


4x

O doplňku nic nevím.

Vyberu účet (mám dva - firemní a osobní)

Pod hlavičkou účtu mám tři záložky:

Transakce, funkce a info

Překvapivě zvolím prostřední, tj. funkce.

Pátá volba zvrchu je Dobití kreditu...

Tak po doplnění, že jde o přístup z PC:

Kliknout na účet- rozšíření-dobíjení kreditu...

Tzn. není to v platbách

Teď jsem to vyzkoušel a plně funkční. Stálo mě to 200 Kč a dcera bude mít radost .

ben®

amper - tak přesně toto u mě v George (v PC) nefunguje. Zdá se, že to má ČS pro někoho rozbité a pro jiné funkční.


Tak já tam mám tohle. A prohlížeč na to vliv nemá.

a do pr...

Dělají-li dva totéž, není to vždy totéž...

ben®

magdon - proč není Váš George modrý? To je vlastní nastavení nebo "fejk" stránka?

Tak jsem to možná našel, kouzlo je v přepínání zobrazení:

Musí být zaškrtnutý levý obrázek se čtyřmi obdélníčky karet, jinak tam mám stejné nic jako Vy.


ben - modrý není proto, že se mi to takhle líbí . A také proto, abych ho na 1. pohled rozeznal od jiných účtů.

Fejk stránka to rozhodně není .

ben®

amper - za to odhalení/vyřešení Vás ohodnotím, protože nadšený tazatel to neudělal.


ben - ale udělal, jen s malým zpožděním, než jsem pozavíral všechny otevřené stránky. Holt jste byl rychlejší.

ben®

magdon - já už znám Vaši pověstnou neochotu hodnotit, ale možná Vám to někdo jiný uvěří .


ben - Vychází to na skoro 2 denně. Je to sice podprůměr, ale zase tak málo mi to nepřijde .

ben®

magdon - to jste nemusel. Já jsem myslel hodnocení rad ve svých/vlastních založených dotazech, kde snahu či dobrou odpověď často přehlédnete. Vzpomínám si např. na Váš "fousatý" dotaz na poptávání nějakého návodu a když Vám ho tam někdo vložil (možná to byla webová stránka), tak jste jen napsal, že není v češtině - a bylo "vymalováno" (použít např. Google překladač bylo nad Vaše síly ).


ben - Tak jo, omlouvám se. Nepoděkoval jsem konkrétně amperovi . Poděkoval jsem všem, kdo se mi snažili poradit (a to hned v mém "oslavném" příspěvku). Myslel jsem, že to takhle stačí .

 

 

aladar

0x

Nějak to přeorganizovali, ale já to tam mám. Klik na "běžný účet" nebo jak se ten váš jmenuje a tam jsou 3 záložky. Transakce Funkce Info. Je to ve Funkcích. Píšu teda o George v mobilu.

 

aladar

0x

A máte to že 2 nezávislých zdrojů.


...a z obou špatně.

 

mll

0x

A to to kdysi šlo z každého spořitelního bankomatu. Nějak krátce poté, co jsem od spořitelny odešel, tak to zpoplatnili, takže zbytek rodiny, co je u spořitelny, tak se vrátil k dobíjení v trafikách. (Nakonec pokud to chce někdo dělat přes internet, neni problém tohle udělat platební kartou na stránkách operátora, všichni tři operátoři to umožňují.) Možná zase další pokus śpořitelny o zrušení této služby.

 

ben®

0x

Dobrý den, po přihlášení do George vidíte nahoře Rozšíření a tam položku Dobíjení kreditu (která je již nějakou dobu nefunkční). Tak si tam na stránce pod Vaše produkty otevřete svůj korunový účet (např. Plus) a po odklepnutí na levé straně uvidíte v nabídce Mobilní platby, kde to dobíjení funguje (pokud již někdy dobíjeno bylo). Zdravím!


doplněno 06.05.25 11:35:

magdon - já jsem takto dobíjel mobil na konci dubna (přes George,v prohlížeči Google Chrome, v PC) a dnes jsem se tam díval (jen kvůli Vám) a Mobilní platby tam stále jsou. Někde děláte chybu - zkuste jiný prohlížeč.


Jo, tam to bývalo. Jenže už to tam právě nemám.

(viz obrázek níže)

 


amper a aladar - Jo, jenže to je právě ten problém. Nic takového tam nemám.

Přihlašuju se z PC.

aladar

"Mobilní platby" mám hned pod "Inkasa/SIPO" a stránka se mi otevře(tedy není to nefunkční). Na tutéž stránku se dostanu z "Rozšíření" na liště nahoře -> "Dobíjení kreditu".


aladar - Jo, tam jsem to měl do nedávna také. Ale už to tam není. A není to ani pod tím "rozšířením".

 


Jo, jo, všichni jsme si rovni, jen někteří jsou rovnější. Jsem rád, že to není jen u mě. No nic, mobil jsem dobil z jiného účtu a počkám, jestli to náhodou časem zase nezačne fungovat.

 


BINGO!

Jak napsal amper ve 13:31, musí být přepnuto na ty 4 čtverečky. Pak v "rozšíření" klik na tlačítko "pokračovat", vpravo dole na "něco navíc" a konečně uprostřed "dobití kreditu". Rozesmála mě poznámka pod tím vším, že "...dobití kreditu nebylo nikdy jednodušší".

Takže děkuji všem, bez Vás bych na to asi ještě dlouho nepřišel.


doplněno 06.05.25 13:59:

Dokonce jsem tam našel výše zmíněné tlačítko "aktivovat doplněk". Po jeho použití se "dobití mobilu" opět objevilo i v základní nabídce (pod Inkasem), kde bylo původně.

Zkrátka se potvrdila stará pravda, že každá změna je vždy k horšímu.

(...a to se nezmiňuju o tom, co s internetovým bankovnictvím předvedla K.B.)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]