Nejste přihlášen/a.
Nedaří se mi přihlásit do George v počítači, v mobilu pak transakce končí hláškou, že mám transakci potvrdit v mobilu . Pokud se zobrazí v mobilu požadavek na potvrzení přihlášení v počítači, končí proces hláškou: Nepodařilo se najít transakci.
Mám problém jen já nebo je to globální výpadek? Děkuji.
Než se najde nějaký chytrák, který mi bude radit, at si zavolám na infolinku, tak žádná taková mimo pracovní dobu neexistuje, pouze debilní automat. Stránky ČS i Facebook mlčí...
Tak problém je "vyřešen". Tedy za pomoci technické podpory se podařilo zjistit pravděpodobnou příčinu. IP adresa je na blacklistu. Daň za komunitní sít. Pomohlo vypnout wifi na mobilu a přistupovat přes mobilní data. Zbytek se bude řešit přees poskytovatele.
Děkuji za rady a snahu pomoci a přeji příjemný večer.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.