Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Výpadek internetového bankovnictví ČS?

Od: amper® odpovědí: 4 změna:

Nedaří se mi přihlásit do George v počítači, v mobilu pak transakce končí hláškou, že mám transakci potvrdit v mobilu . Pokud se zobrazí v mobilu požadavek na potvrzení přihlášení v počítači, končí proces hláškou: Nepodařilo se najít transakci.

Mám problém jen já nebo je to globální výpadek? Děkuji.

Než se najde nějaký chytrák, který mi bude radit, at si zavolám na infolinku, tak žádná taková mimo pracovní dobu neexistuje, pouze debilní automat. Stránky ČS i Facebook mlčí...

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

spu

2x
Tak místo infolinky zavolejte svému bankéři. A nemáte jen špatné připojení k síti?

Už jsem se prochatoval přes chatbota, chat, telefon na technickou podporu. Výsledek v poločase George vs. technická podpora 3:0

 


2x

Přes počítač se do George nemohu přihlásit už velmi dlouho. Přechodem na telefon se to prý bloklo. Neznám přesný důvod. Telefonem jsem se teď přihlásila bez problémů.

 


Tak problém je "vyřešen". Tedy za pomoci technické podpory se podařilo zjistit pravděpodobnou příčinu. IP adresa je na blacklistu. Daň za komunitní sít. Pomohlo vypnout wifi na mobilu a přistupovat přes mobilní data. Zbytek se bude řešit přees poskytovatele.

Děkuji za rady a snahu pomoci a přeji příjemný večer.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]