Nejste přihlášen/a.
dobry den zalozim sem si ucet u fiobanky pres aplikaci a ted se chci prihlasit do internet bankovnicvi a nevim kde mam najituživatelske jmeno poslali jenom heslo
Podle mě to uživatelské jméno musíte mít v papírech, které jste dostal při založení účtu ve Fio bance, ale pozor, vždy se dá poprvé přihlásit na svůj účet jen do určitého data, jakmile to nestihnete, budete muset zase osobně do Fio banky pro nové přihlašovací údaje. Takhle to mají ale tuším všechny banky. Všechny údaje při založení si člověk musí někam poznamenat a hlídat a chránit. Pak jsou s tím jen zbytečné problémy a spousta běhání. Přesně na to sedí pořekadlo: Co není v hlavě, musí být v nohách.
Také si myslím, že by to uživatelské jméno mělo být někde v papírech, asi ve smlouvě.
Zajímalo by mne jak to nakonec dopadlo a jestli tazatel to uživatelské jméno nějak a jak nebo kde zjistil, ale to se už asi bohužel nedovíme, protože se tu ne příliš slušně nezapojuje do diskuze a to asi proto, že ten jeho dotaz asi nemyslel vůbec vážně.
U té ,,mé,, je uživatelské jméno čislo účtu a můžu si ho změnit.Přihlašovací údaje naleznete také v uvítacím e-mailu při založení účtu online.Tedy tak to aspoň bylo.
Já to teda dostal na smlouvě o založení internetového bankovnictví. Jméno jako jmeno.prijmeni (no ale pokud by už měli klienta stejného jména, bude to něco jiného) a vygenerované jednorázové heslo s platností 24 hodin, které bylo potřeba hned změnit.
Těch smluv bylo tehdy několik, byla to smlouva o založení účtu a smlouva založení IB a možná ještě něco (minimálně smlouva o vydání karty). Takže hledejte. Číslo účtu to asi nebude, těch účtů můžete mít víc, spíš by to mohlo být číslo klienta, pokud už nějaké číslo.
S dálkovým založením nemám zkušenost, na systém rámcové smlouvy (kdy mohu účty zakládat a rušit i online) jsem přešel pozdějc.
Když se dívám na smlouvu tak tam mj. vidím, že "Pro přístup k aplikaci elektronické správy účtů si klient zvolil Uživatelské jméno:" . Z toho vyplývá že uživatelské jméno jsi si asi musel zvolit sám při zakládání účtu a uzavírání smlouvy a proto by jsi ho asi měl znát a asi by to mělo být uvedené i v té smlouvě o elektronické správě účtů. Pokud jsi ho zapomněl a nemáš to uvedené v té smlouvě tak to asi bude problém a nezbude ti asi nic jiného než to zajít řešit na pobočku FIO banky kde by ti měli poradit co s tím a asi ti tam vydají nové přihlašovací údaje.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.