Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chci se zeptat, pokud jsem koupil notebook u "zeleného mimozemštana", který jsem si vyzvednul na pobočce, tak zda ho mohu vrátit do 14 dnů, ikdyž byl vybalen z krabice a uveden do provozu na pár hodin. Prostě by se jednalo o vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu za již zmíněných skutečností? Je to možné? Předem děkuji za odpověď
Zajdete s NB na pobocku, maji tam terminal kam zadate cislo objednavky a zvolite, ze zbozi vracite. Vyjede vam listek, ten nalepite na krabici a krabici nechate na miste. S nikym nic dalsiho neresite. Nasledne (bez vasi pritomnosti) technik zbozi zkontroluje a dostanete email s vyrozumenim, zda je zbozi v poradku. Zaroven budete vyzvan o cislo uctu kam chcete vratit penize.
Pokud jste u NB rozjel instalaci OS tak je mozne, ze vam strhnou nejaky peniz za uvedeni do puvodniho stavu.
Za to by nic srážet neměli - ono jaxi bez fungování OS nelze ověřit, zda PC vůbec funguje.
Stačí smazat vše "vlastní", případně (u jiných elektronických zařízení - mobil, tablet atd.) vrátit do továrního nastavení.
Podívejte se na web Alzy, maj to tam vcelku jednoduše a srozumitelně vyřešeno (a dostat se tam můžete i z vlastní elektronické faktury, resp. ze svého účtu u Alzy, pokud jej máte - tam stačí kliknout na příslušný link).
Jinak do 14 dnů stačí dát jednoznačně na vědomí odstoupení od kupní smlouvy (buď přes jejich formulář, nebo mailem), na fyzické vrácení máte u Alzy (i u některých dalších e-shopů) dalších 14 dní.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.