Napsala jsem obchodu, že zboží nefunguje, co a tím a teď mi napsali, že odeslali nový kus, ale já uz ho nechci. To tam zustane lezet nebo to nekdo kontroluje. Chtěla jsem jen vědět jak se to řeší. Dekuji
Zboží koupené na netu jste mohla vrátit do 14 dnů bez udání důvodů, pak by vám vrátili peníze. Pokud jste zboží reklamovala jako nefunkční, pak to prodejce může řešit výměnou a pro zákazníka je to obecně dobré řešení. Nemáte automaticky nárok na vrácení peněz. Z dotazu není jasné, jedtli jste možnost vrácení bez udání důvodu "prošvihla", nebo jde o drobnost o kterou nestojíte a nechcete řešit, nebo byste ráda zpět peníze.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.