Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Změna doručovací adresy zásilkovna

Od: krystof odpovědí: 3 změna:
Dobrý den, čekám zásilku od odesílatele ze Slovenska, ale bohužel zadal špatnou doručovací adresu. Mohu ji jako příjemce nějak opravit? V aplikaci taková možnost bohužel není.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


4x

Kontaktujte zákaznický servis. Nikdo jiný vám neporadí.

216 216 516 - zákaznický servis PO-PÁ 8:00-18:00 hod.

 

 


0x
Když Vám ji nebudou moci doručit, tak ji frknou do nejbližší kamenné pobočky- ale nevím o kolik km se odesílatel spletl.. V aplikaci Zasilkovny to také šlo změnit. Nebo tedy telefonicky,na Zasilkovne, jak je zmíněno výše.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]