Nejste přihlášen/a.
Tak to řešte s obchodníkem, u které reklamujete zboží.
Zde nevyreklamujete, že DHL pozdě dodala zboží, za to přeci nemůže obchodník.
Vy jste si vybral způsob dopravy k reklamaci.
DHL jezdí někam, kde si předem neověří, že tam dodavatel je a má připravenu zásilku k odeslání?
Asi nezbyde než prodejci poslat mejl s odstoupením od kupní smlouvy. Ovšem pozor na to, jestli prodejce není v úpadku, pak se musíte přihlásit se svojí pohledávkou do insolvenčního řízení.
...doručilo prodejci 28.8, do stejného města. 18.9 mi přišel mail od prodejce o vyřízení reklamace...
tučný text, moje vložená poznámka..
Takže za kolik dní vyřešil prodejce reklamaci? Stihl to do 30 dnů? Za dopravce nemůže prodejce, to si měl kupec lépe ohlídat.
Tazatel nás mate špatným textem otázka...Reklamace trvá měsíc a půl
Nějak nerozumím: ... do stejného města. 18.9 mi přišel mail o vyřízení reklamace, do dnešního dne DHL jezdí každý den pro zásilku v různý čas, a odesílatel prý zavřen.
Když je to ve stejném městě,tak proč si tam nezajdete osobně? (bydlím v Brně-Řečkovicích a na ÚP na Polní chodím pěšky-cca.2,5hod).No s hůlkou asi tak 3,5hod ,ale to si dám cestou kafe.
Odesílatel prý zavřen - jaký odesilatel je prý zavřen .? Ten prodejce .? - no tak z něho nic asi nedostanete.
Celé je to zmatečné už od předmětu otázky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.