Nejste přihlášen/a.
Všimli jste si na na aukru, že nově, asi maximálně 3 měsíce se k ceně nákupu přidává "servisní poplatek"?
A mají to zlodějsky vysvětlené, že v případě, že si nezvolim "Aukro ochranu (před kupujícími ) ch" (pro změnu za 15 Kč ,ale můžou to být i 300,-), tak mi tedy místo toho naúčtují ten servisní poplatek. Jsou to nějaká procenta z nákupu 2.5%,tedy 8Kč., ale max 19.
Jako kdyby nestačilo okrádání (pro změnu prodávajících) přes provize., takteď tomu nasadaili korunu, provize na druhou
Každá taková nehoráznost, jako vámi zmíněný poplatek, podmínky microsoftu nebo platby SKYlinku mají jediné řešení - neplatit, nepoužívat, řešit jinak a zdarma.
Já si všimnul jen té ochrany kupujících, která je defaultně zaškrtnutá (musí se odškrtnout) a za peníze (bývala standardem a skoro nic nekryla, lhůty a podmínky byly nastavené tak, že to skoro nešlo použít, naštěstí jsem to nikdy nepotřeboval). Nakupoval jsem po dlouhé době naposledy začátkem srpna, dokonce se mi nějak i podařilo přihlásit na můj původní login, který tam mám od dávných dob ještě z dob allegra nebo možná ještě před allegrem (cca 2007). Tak jsem si říkal, že zase konečně budu moct i přihazovat (což bez registrace nejde). A nic takového tam nebylo, jenom zboží a doprava, ještě to přepočítávám, ale je to tak.
Zkouší to, my jim to nemusíme akceptovat. Asi bych to prostě stornoval, pokud bych na něco takového narazil. Podobně jako těch 9 korun u Flixbusu. Nejde o to, že by to byly nějaké velké peníze, účinek je čistě psychologický.
Provize je v pohodě, s tím prostě prodávající musí počítat a nevidím na ní nic špatného (platí se jen když se prodá). Horší to je s poplatkem za vystavení, ten se platí vždy a když jsem tam naposledy prodával, tak byl ten na mů vkus poplatek dost vysoký. Ale to jsou starosti prodávajících, to nás kupující nemusí tolik trápit.
Aukro už má asi vyděláno, že zavádí tyto novinky, aby odradilo mnoho lidí od prodeje. Aukro ochrana, je jen psychologický důvod, protože když člověka někdo okrade, tak musí stejně použít soud (vlastní zkušenost). Ale nejhorší je platba přes aukro, tím se celá transakce prodlužuje o mnoho dnů a když kupující nevyplní, že převzal zboží, tak má prodejce smůlu! Nemá zboží a ani peníze minimálně měsíc! Holt novinky na dvě věci!
Aukro přece nabízí lepúší služby. Platba přes Aukro účet je přece super věc. Když vám zloděj nedodá zboží, tak můžete jít na policii. Aukro policii potvrdí, že zaslalo vaše peníze zloději.
a peníze vám vrátí...? jaký je rozdíl od platby přes aukro a platba účtem nebo dobírkou?
Jednou jsem zkusil využít "podporu aukra" ochranu kupujících - a co myslíte že se stalo?
Když jsem vyhrál věc za méně než 400,-, vykašlou se cokoliv řešit. Když jsem vyhrál za 1000,- něco, co si prodejce myslel, že prodá za 5tis, neposlal mi nic. Aukro mělo smysl možná kolem roku 2010 .. teď je to prostě jen další šmejdský web.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.