Nejste přihlášen/a.
Opět jsem objednal v Aliexpressu. Zdá se mi, že jsou jejich stránky nějak upravené. Jedno zboží přišlo poškozené. Nemohu nalézt jak kontaktovat prodejce. Pod volbou Choice u názvu Store se mi otevře stránka s kterou si nevím rady. Díky.
Snad si to pamatuju dobře:
My Orders .. vybrat objednávku od prodejce, jehož zboží je poškozené .. nahoře vedle jména prodejce je bublina Contact Seller
. . .
Nebo:
My Orders .. vybrat objednávku od prodejce, jehož zboží je poškozené .. Returns/refunds .. popsat problém, náhrát fotku zboží a požadovat vrácení peněz
"My Orders", u daného zboží "Order detail" (vpravo od názvu), tam "Returns/refunds" (opět vravo) a začít vyplňovat, če dorazilo, že je poškozené, dát tam fotky a že chceš peníze zpět. (klasické "dispute")
S prodejcem nic neřešit, řešit to rovnou s alíkem, to je nejjednodušší a ty peníze ti prakticky vždy vrátí. Prodejce se většinou začne různě vykrucovat, abys zmeškal lhůty pro dispute a on nemusel nic platit, ani neměl černou tečku.
Zboží je dosud nepřevzaté. Ve spodní části výše uvedené obrazovky je skutečně odkaz Returns/Refunds ale po rozkliknuti vrací po překladu tuto odpoveď
Je nám líto, u této objednávky nemůžete žádat vrácení/vrácení peněz
O vrácení/náhrady lze požádat pouze 10 dní poté, co prodejce zboží odešle. V případě dotazů kontaktujte prodejce nebo AliExpress.
Nahoře ti píšou, že za 5 dní to zboží automaticky označí za převzaté a že do 15 dnů od převzetí můžeš žádat refund.
Co jsi s tím zbožím teda udělal, v jakém stavu je a kde?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.