Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak chápete syntaxi psaného textu, těchto storno podmínek

Od: syx odpovědí: 6 změna:

Když zruší rezervaci 15 dní před termínen, jak to bude?

Dnes už mi to teplem nemyslí a tedy červený zarámovaný text mi přijde poněkud nekonzistentní, tak třeba na něco přijdete - při 15 dnech je to shodně 50%...

Ps: Možná je to chyba překladu, anebo mi to už teplem nemyslí. Opravdu by to nešlo napsat nějak srozumitelněji? Popřípadě připadá vám formulace na obrázku dostatečně jednoduše pochopitelná a srozumitelná pro laiky?


 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x
No záleží i na tom, před jakou dobou jste rezervaci provedl.
Pokud před méně než 48 hodinami, dostanete zpět plnou cenu, pokud před víc než 48 hodinami, dostanete 50%.

Je to tak, ale musela jsem si nakreslit časovou osu rezervace - příjezd a vyznačit kritické body

syx


Máte pravdu, vyžaduje to dost mozkového sádla/abstraktního myšlení pochopit bez náčrtu. A oni tam dříve pěkné grafické barevné responzivní znázornění v systému měli, ale kdoví proč ho zrušili!?

A teď si ještě představte do toho zakomponovat ty hodiny a zjištovat, od kdy hodiny přesně běží s ohledem na den příjezdu. Ta hodina se nekryje s kalendářním dnem ale je závislá na několika dalších parametrech, Například na tom, jestli je pevně nastavena počáteční hodina checkinu nebo ne

Podle mého názoru by toto bylo lze i považovat za nekalou obchodní praktiku

Ps: pro zajímavost pokud se rezervace zruší 7 dnů před příjezdem po 15:00 hodině (Pokud není zadán pozdější čas nejnižší možný checkin čas), tak propadá 100% - No to ale musíte vyčíst že spousty dalších informací

@syx no, i vzhledem k prapodivné češtině, v níž jsou instrukce uvedené, bych si nejspíš rozmyslela si cokoli rezervovat zrovna tady...

syx

S tím už nic neuděláme, když je to největší platforma na světě Kapitalizaci mají skoro 100 mld. $ Zhodnocení za dva roky +44% Což je výrazně více než průměr trhu (+34%).

Ono v té angličtině zní podobně pitomě a navíc to všechno velmi často mění a testují... Bohužel, funguje to velmi dobře. Bohužel proto, protože ty marketingový triky kteří používají, tak na tom dělají největší experti

 

kdosi

1x

Já to chápu tak, že když

- stornuješ brzo po zamluvení a přitom dlouho před příjezdem (14 dní a víc), tak plná náhrada

- (červené) stornuješ dlouho po zamluvení a přitom dlouho před příjezdem, tak poloviční náhrada

- (červené) stornuješ brzo po zamluvení a přitom nedlouho před příjezdem (7-14 dní), tak poloviční náhrada (to je, když si zamlouváš něco brzkého a pak si to rozmyslíš včas)

- jinak žádná náhrada

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]