Nejste přihlášen/a.
Jistě víte, že se říká "neznalost neomlouvá." A ti dodavatelé se dokáží poprat o každou dušičku.
Nikdy nejednám v podobných případech po telefonu. Trvám na písemném styku, před mail, nebo normální papírový dopis. Pak mám v ruce důkazy, jak to mělo všechno být. Někdo Vás prostě v zájmu své firmy podfoukl. Buď Innogy výpověď neposlal, nebo ji Centropol nepřiznal. Prostě - nic nedostali. A pak je velice těžké, ba nemožné, z toho rozplést, jak to skutečně bylo. Tel. hovory Vám nejsou nic platné a písemné důkazy zřejmě nemáte.
Pokud jste byla zpočátku kontaktována Centropolem, měla jste si nejprve ověřit, jaké ceny Vám dál poskytne Vaše stávající firma. Ne hned přecházet jinam. Být "starým zákazníkem" má jisté výhody oproti častému střídání dodavatelů. Oni to zkoušejí pořád, zda se jim někdo chytne.
Pokuty, bohužel, bývají běžné u všech dodavatelů. Aby si lidi udrželi na uzdě, když něco slíbili. Je to nepříjemné, ale byla bych pro to pokutu uhradit a příště jednat při případné změně dodavatele jen s rozmyslem. Nechat si poradit od někoho, kdo tomu rozumí. Ale ne přímo od dodavatelů. Protože tam každý vychválí právě jen sebe. Jaga.
Druhá možnost, abyste se pokutě vyhnula, je po určitou dohodnutou dobu odebírat energie tam, kde jste se tomu upsala. A po vypršení přejít jinam, s těmito kujóny už nikdy ne.
To je na právníka, je třeba prostudovat přesné znění smluv a znát i příslušné zákony. Sliby po telefonu nejsou nic, co není prokazatelné to není. Co kdo komu poslal - pokud výpověď poslali tak o tom mají doklad, jestli ne tak neposlali nic. Podobně tvrzení že žádnou výpověď nedostali - pokud ano tak ten druhý o tom má doklad.
Sliby že pokud přejdeš i nim tak nebude pokuta máš prokazatelně nebo taky jen po telefonu?
Jsou i bezplatné právní poradny, ale počítej že tomu odpovídá i úroveň anasazení.. A dodavatelé energií právníky mají dobré.
Děkuji.
Odebírat u Innogy,kde mi napařili pokutu teď nemohu, stáhl si mě pod sebe Centropol,který hrál tzv.mrtvého brouka a tvrdí, že jim výpověď nepřišla. Innogy mi ale po telefonu i mailu přislíbilo pokuty odstranit, když knim přejdu. Tak jsem tak učinila z důvodu neplacení pokut, ALE hned druhý den mi je napařili.
Mimo dotaz!
Neříkal bych napařili nebot z toho výrazu to vapadá že neoprávněn. správněji : dostal-a jsem za nedoržení podmínek smluvní pokutu. .Jinak je to bordel v zákonu, že neumožňuje občanům bezproblémový přechod od jedné organizace, společnosti.. ke druhé . Viz zde -energie, nebo třeba pojištovny s PR ...
Takhle jsem musel o rok déle zůstat u Utilys s plynem-při ppřechodu k inogy . s el en. nebyl problém.-vypršela smlouva a bylo to. ale s plynem jsem tam musel zůstato rok a půl déle. Už jsem se jich zbavil. Jen lituji, že jsem ta jejich tvrzení-sliby neměl písemně (u Utilisu!)
...taky jsem neměla ty jejich sliby na papíře, ale nikdy jsem se změnou např. pojištovny ani dodavatele neměla problém. Ale je fakt, že tam jsem si podávala většinou vypovědi sama. Navíc jsou ty hovory nahrávané. Tady mi slíbili, že vše zařídí, že je to běžné. Přišlo mi, že zrušit něco, co ještě nevstoupilo v platnost (Centropol) je snadné a bez problémů. No jsem poučena...doufám.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.