Nejste přihlášen/a.
zdravím ,
Člen rodiny je u KB kontaktovali ho s přechodem na nové bankovnictví od KB
řekli mu ,že má přijit na pobočku tu ovšem přesunuli do jiného města a byla by to cesta navíc
udělám to online k nové verzi bankovnictví je potřeba už smartpohone? člen rodiny má taličtkovy telefon
Ono jen tak pro informaci "nové" internetové bankovnictví od KB je pěkný paskvil. Stále se to ladí, chybí hromada v minulosti běžných funkčních operací a stále slibují, že se to tam doladí a udělá. Divím se, že takový produkt a tímto způsobem za běhu někdo vůbec dovolil pustit do oběhu. Předpokládám, že si zakládají na tom, že někteří zkostnatělí zákazníci od nich neodejdou?
Ziadna banka nebude neucelne vynakladat prostriedky na dvojitu infrastrukturu, ako su dve aplikacie a ich servis.
Tlacitkovi staromilci su odsudeni na zanik, ci sa im to paci alebo nie, su v mensine a pre banku nie su zaujimavi klienti. Banka tiez splnat lokalne a EU predpisy o ochrane ucotv pred hackermi, co je pri tlacitkovom srote problem. Tak, ako staromilec ma pravo ist do inej banky, banka zase ma pravo prevadzkovat zadarmo smart aplikaciu a spoplatnit akcie na pobocke / zakaznickej linke ako zadanie / zmena trvaleho prikazu alebo vyber.
Chápu hlavně starší lidí kteří nemají internet, počítač, moderní mobil a ani s tím neumí pracovat. Takoví to mají v bankách těžké, protože banky o takobé nemají příliš zájem a docela dost jim znemožňují nebo ztěžují používání bankovních služeb pokud vůbec jim to nějak umožní. Bez internetového bankovnictví se provozování účtů v bance docela dost prodraží protože téměř vše prováděné na pobočce (příkazy, výběry, vklady atp.) a zasílané poštou (např. výpisy) je většinou zpoplatněné a to čato i nemalým poplatkem. Banky by proto mohly mít větší ohled na tyto hlavně starší lidí a nemusely by je až tolik nutit k používání moderní techniky se kterou mnozí ani neumí pracovat a nemusely by jim také až tolik ztěžovat nebo i znemožňovat využití bankovních služeb. Dokud tu takoví lidé jsou tak by se k ním mohlo chovat trochu více vstřícněji a s větším pochopením a nepovažovat je jako nežádoucí lidi nějaké podřadné kategorie které je možné ignorovat.
U ČSOB mě do toho nutí taky. Dal jsem jim vale. Adie banko. Mám taky tlačítkovej a nikdo mne nebude tlačit kam nechci. U Tebe bych změnil banku. A dal jim vale taky. Příští rok u mne skončí další dvě, který mi do toho dotlačili. Nyní z nich mám ještě nějaký prašule a pak zbohem.
Má banka mne také přesvědčovala na internetové bankovnictví. Nemám, nechci a mít nikdy nebudu. Trvám na tom a jestli se to někomu z banky nelíbí, stačí říct, najdu jinou banku, kde se jim budu líbit taková, jaká jsem i s tlačítkovým telefonem. A najednou mám klid, nikdo mě nepřesvědčuje.
cech, nechce se mi vůbec nic vám vysvětlovat nebo komentovat. Víte proč nechci? Protože můžu!
A která banka poskytuje telefonní nebo offline služby seniorům zdarma, poštovní spořitelna ČSOB? Anebo komu platíte za zbytečné služby? Já jen že internetové bankovnictví se tady v republice používá už od minulého století a vy evidentně s internetem umíte...
Internetové bankovnictví je něco jiného jak "banka v mobilu" - aplikace pro smartphone.
Na internetové bankovnictví stačí PC a SMS na (běžný) mobil nebo HW přihlašovací klíč.
Mobilní appka má vše v jednom zařízení, včetně takových výhod jako malý displej a matlací klávesnice.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.