Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Transakce byla zamítnuta , Balíkovna

Od: kraj odpovědí: 1 změna:
Dobrý den. Posílám balík a snažím se si v Balikovně vygenerovat kód. Když dojde na on line placení, tak mi to píše, že transakce byla zamítnuta vydavatelem karty. Expirace karty je v pořádku a zůstatek na účtu dostatečný. Když tu samou transakci udělám že svého druhého mobilu, ale ze stejné karty, tak to jde. Neví někdo kde by mohl být problém? Už jsem takto platila vícekrát a nikdy nebyl problém, děkuji

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Reset problémového mobilu? Byl proveden..? U které banky platíte? Aplikace?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]