Nejste přihlášen/a.
Objednal jsem po delší době zboží z Aliexpressu. Údajně není posláno doporučeně, ale má sledovací číslo. Poslední záznam, že leží na celnici. Odpověď pošty je, že nemůže nic zjistit. Prodejce vůbec nereaguje. Pouze nějaká strojová odpověď. Již prošla doba k doručení a tak jsem zkusil dispute. Stránky Aliexpresesu jsou nyní pro mne nějak nepřehledné. Snad se požadavek o vrácení peněz nějak povedl. Máte někdo zkušenosti
Jak dispute probíhá můžete na ali sledovat. Teď má prodejce několik dnů na to aby reagoval, jinak dostanete automaticky peníze zpět.
Po jeho reakci a třeba i návrhu řešení budete mít zase vy čas na reakci. Když lhůtu propásnete, platí jeho protinávrh. Když s protinávrhem vyjádříte nesouhlas, vstoupí do to ho Ali, posoudí situaci a navrhne řešení. atd...
Přesně tak, dávám body. Hlavně si to ohlídejte, prodejce asi nebude souhlasit a bude tvrdit, že zásilka je už v cílové zemi, že máte kontaktovat poštu, ale toho si nevšímejte a jen potvrďte svůj původní požadavek, aby musel konečný verdikt dát Aliexpress, ve vašem případě s velkou pravděpodobností rozhodne o vrácení peněz.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.