Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Záruka - automobil

Od: radek116® odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,

v červnu 2023 jsme na firmu (na IČO) koupili nový automobil (Mazda CX-60). Od 20.2.2024 zobrazuje automobil poruchy hybridního systému (má mildhybdrid systém) a poruchu systému start/stop. Auto bylo hned v servise, po dvou dnech vráceno a objenána nová mildhybridní baterie. Od té doby se stále čeká. Auto je v provozu, jenom stále hlásí ty dvě chyba a tyto systémy opravdu nefungují. Můžeme se nějak domáhat nějakého řešení? Autorizovaný servis stále tvrdí, že čeká na baterii a nemůže nic dělat.. Děkuji

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

re4zon

3x
Koupil sis to na ico, tak se podivej do smlouvy a do zarucnich podminek. Domahat se muzes toho, aby postupovali podle nich.

 

mild

0x

Pokud sis smluvně nedo jednal nějaké záruční podmínky, jako třeba vyřízení odstranění závady do jednoho měsíce no tak ještě neuplynuly ani dva měsíce tak čeho by jsi se chtěl domáhat?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]