Nejste přihlášen/a.
Chcete věc vyřešit nebo firmu co nejvíce poškodit byt zřejmě pravdivou recenzí? Nebylo by lepší se domluvit na řádné opravě? Reklamace lze řešit třeba se soudním znalcem a následně získat náklady na tohoto soudce od nich... Například bratrovi nechtěli uznat reklamaci sedací soupravy - v ceně cca. 40tis Kč - nakonec museli zaplatit jak sedačku, tak i náklady - cca. 65tis.
Pokud jste si jista svou pravdou, braňte se soudně... Recence čte pramálo lidí - a jestli odradíte 50 z ČR - kolik jich zbyde na další obchody s touto firmou?
Když zadáte název společnosti do dvou základních vyhledávačů, najde vám to na seznamu (a jejich recenze) a googlu (a jejich recenze). Kdo hledá recenze, čte si tyto...
Heureka je spíše na konkrétní zboží, tam se služby moc recenzí nedočkáte. A taky tam člověk musí tu věc či službu koupit - přes jejich odkaz...
A taky to nebude bránit té firm ě podat na vás žalobu za ,,špinění dobrého jména firmy,,.Máte lepšího právníka než ta firma? No peníze na to asi máte.Ale jistotu,že něco snad,možná vysoudíte nemáte žádnou.Nějaká recenze je na prd.To skoro nikdo nečte.Jděte do soudního znalze a dožeňte to až k soudu.Kdypak asi tak bude?
Podstatné je, zda byla vada zaviněna výrobcem, či třeba nevhodným zacházením. Pokud výrobcem, reklamovat. Na vyřešení je 30 dní.
Pokud se vyskytne 3. stejná vada na tomtéž výrobku, musí už výrobce vrátit peníze a smlouvu zrušit. Důležité je, aby reklamace byla skutečně oprávněná.
Pokud nic nepomůže, lidé se občas obrací na televizi - pořad Černé ovce. Ne všechny, ale hodně případů se zde povede smírně vyřešit. Protože nikdo nemá zájem nechat se ukázat před celým národem jako výrobce zmetků. Jaga.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.