Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
moje matka bydlí v mém družstevním bytě (má tam doživotní užívání a já tam s ní nebydlím). Neustále volá kvůli elektřině do jedné největší firmy, kvůli plynu atd. a mění si zálohy snad každý měsíc. Je nemocná, co se týče peněz (nejen..). Zná moje zákaznické číslo (otevírá už roky mojí poštu - takže si ho zjistila). Mně pak přijde jen mail, jestli jsem byla spokojena s vyřešením požadavku...Volala jsem tam, ale že s tím nemohou nic dělat, když jim někdo řekne zákaznické číslo. Mám i online přihlášení, kde mám uveden svůj kontakt. telefon, řekla jsem, že bych volala pouze z tohoto, ale stejně s tím prý nemohou nic dělat. Už takhle jednou smlouvu vypověděla u této firmy, jelikož po paneláku běhali podomní prodejci..., pak byla ráda že se může vrátit. Teď se bojím, že tam objedná nějaký tarif třeba na rok, dva a pak se bude divit až to zdraží... Samozřejmě, já když se tam případně jednou vrátím, tak tam budu mít nějaký "výhodný" tarif na x let. Teď je to zatím na dobu neurčitou a nechci to měnit. Co s tím, případně co s ní...? Děkuji
A proč vám to vadí, když tam nebydlite? Udělejte přepis a at si dá levnějšího dodavatele sama na sebe, podobně jako u nájemníka.
Za prvé se nemá co vydávat za mě. A až se tam případně vrátím a byla by elektřina, plyn atd. na ní, tak si budu muset přepsat zase vše na sebe, s tím, že budu vedena jako nový zákazník a tedy nejspíše za nevýhodných podmínek (dražších). Tedy žádný přepis na matinku...
Mě levnější nebo "levnější" dodavatel nezajímá. Radši budu mít o něco dražší, ale jistější firmu. Většinou je tam stejně nějaké "ALE.." Moje matka je schopna i kdyby měla o halíř levnější kilowattu, obvolat celé Česko a neřešit že provolala několik stovek Kč. Viz její reklamace poštovného na KlenotTV. Jen pro zajímavost. Šlo o cca 70Kč reklamaci. Provolala něco kolem 300Kč a v závěru byla ale spokojena, jak s nima předpažila. Když sem jí to říkala, nezájem. Ona s -230Kč vyhrála
Ale na elektřině se dají ušetřit tisíce. Jen na měsíčním paušálu jsou rozdíly víc než stovka za měsíc, to samé plyn a to už je cca 2500 ročně plus komodita.
To je ale jen jeho věc jestli chce ušetřit nebo ne.
Buď by dodavatel okamžitě ošéfoval aby jednat s ním mohla jen oprávněná osoba nebo bych dodavatele změnil. Že s tím nic nenadělají je nesmysl, znalost zákaznického čísla neznamená že smí jednat, taková ujednání by měla být od počátku neplatná.
Hrozí např. i to že to nechá odpojit a on pak bude muset za desítky tisíc předělávat komplet elektriku aby prošla revizí podle aktuálních předpisů
V jejím případě, kdy dá měsíčně stranou cca 13tisíc Kč měsíčně (jako důchodkyně po zaplacení komplet nájmu + voda, jídlo, elektřina, fond oprav) mě určitě zajímá, že ona ušetří ještě 2500Kč ročně navíc a z toho si platí různou bezdomovskou chátru, mi to je volné. O děti ani vnoučata se nezajímá desítky let. Ale že by to zajímalo ji, zvýšení důchodu, to věřím... Naštěstí sem nenačumuje... Zvýšení důchodů u Ústavního soudu nevyšlo, dnes si na to hrozně stěžovala, takže za mě plus.A to hodně velké.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.