Nejste přihlášen/a.
Pokud jedete přes zónu (i když tam bus spoj nestaví)nebo do zóny, kterou nemáte zaplacenou, je dřeba doplatit jízdné u řidiče. To se ale vyplatí jen o občasných jízd, jako jsou třeba víkendové výlety.
Musíte se rozhodnout, zda jet levneji šourákem nebo si připlatit za pohodlí dálkového busu.
Obvykle bývá potřeba mít všechny projížděné zóny. I ty, ve kterých autobus nebo vlak nestaví (máme u nás několik autobusů, které vymetaji vesnice, on to ani neni problém zón (ty jsou dost velké) jako spíš času (hlavně pro jednotlivé jízdné, předplatnému je to jedno), cesta k příbuzným, která se autem sfoukne za 7 minut (dokud jezdil autobus přímo dával to do 15 minut na nejlevnější jízdenku pro 2 zóny), teď trvá 31 minut, takže nestačí ani 30 minutová jízdenka, je potřeba hodinová na 4 zóny). Ale jsme za ten spoj vděční, od nádraží jede až před jejich barák (co na tom, že cestou udělá zajíždku do 5 vesnic), takže to, že místo 20 korun platíme 40 (důchodci polovic) bereme. Když se ještě jezdilo podle kilometrů, tak taky existovaly takové spoje, co objeli půlku okresu ("vyhlídkové jízdy") cestou do sousední vesnice, vím, že na to hodně lidi nadávali.
Pokud neni nějaká výjimka, tak je potřeba mít zaplacené všechny zóny.
To, že trasa autobusu vede zónou přes kterou to není do cílové stanice nejkratší je záměr.
Je to prasárna, ale uvědomte si, že lidé, kteří vymýšlejí tyhle zóny nebo návaznosti spojů, tak rozhodně nejezdí pomocí MHD ani ČD. To už tak je v tom dnešním světě... Snad se ještě dočkáme jiného.
Nebo, zatím, jezděte vlakem přes Suchdol, pokud to vyjde levněji. Tak či onak je po cestě kupa zón, kterým se nejde vyhnout.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.