Nejste přihlášen/a.
Já jsem nepaltil nic za SMART, dopravu mám taky zdarma, ale jen 5x.
Páč když budete častým zákazníkem, vydělají na zboží. Je to jen na rok, kolikrát do roka od nich objednáte?
Zatím jsem objednal 4x, ale vždy byla doprava úplně odjinud, nežli z Allegra.
Zatím jsem objednal 4x, ale vždy byla doprava úplně odjinud, nežli z Allegra.
Naposledy jsem objednával více druhů zboží a ejhle, chtělo to dvě dopravy. Ze dvou firem. Takže jsem vybral zboží jen od jedné.
To nejde ze skladu Allegra..
tak to asi ne, páč každý to má z dopravou, jedině ten co si platí dopravu tak jemu to připočtou?.
Musí přidat více jak desetikotuny..
Dnes je svět plný vychytralých agregátorů, přeci kam půjdete hledat hotel, nábytek, letenku, zážitek, přeci tam, kde je toho nejvíc k výběru a to tlačí cenu dolu. Jedná se o to, že agregátory vydírají prodejce, stejně to dělají taky prodejci elektroniky a jiného zboží, prostě příležitost pro prodejce je prodat jisté množství čehokoli i za výrazně nižší cenu mnohdy výhodnější, než ho neprodat vůbec. Proto ty dovážená jídla a individuální taxislužby mají boom a covid je poslal raketovou rychlostí kupředu. Proto texistují ty voucherové slevové nabízeče, srovnávače pojištění, energií, čehokoli, prostě prodat co nejvíc. Český člověj je na dopravné citlivý, lepší je tedy předstírat, že zboží stojí za víc a uměle dotovat dopravu, než přiznat, že cenu dokázali stlačit na prtavou. Taky se takový zákazník cítí zavázaný a zvyšuje to jeho loajalitu, což zase ve finále prodá víc. Konkurence dotovanou dopravu přeci taky nabízí, tahají se o nákupy. Tohle je taky důvod, proč obchody lákají na slevy "bez DPH", ve skutečnosti je pro ně výhodnější dělat mimikry s DPH, než přiznat, že běžně mají marži o 21% vyšší a i kdyby prodali za 50%, stejně neprodělají. Teď se tohle děje i se vším zbožím v Evropě.
Já hlavně, když slyším allegro, tak si vzpomenu na roz**é Aukro (už je to řádka let, ale můj konec na aukru byl docela dramatický) a nemám vůbec náladu u takové firmy nakupovat. Ale třeba taky časem objevím něco jedinečného, co nikde nemají, nebo něco výrazně levnějšího. Takže si říkám nikdy neříkej nikdy.
Ekosystém firmy se neohlíží na jednotlivce. Vypracovává podrobné globální statistiky a pravděpodobnosti, kdy si může dovolit jít i s nižší cenou takzvaně na objem (ví, že toho za nižší cenu prodá více a tím i více vydělá), vrátit část zisku zpět v podobě doručení zdarma a zároveň třeba i uplatnit socializmus, kdy ten co objedná za vyšší cenu v dopravě dotuje toho co si objednal za mizivou cenu. Ale to je v praxi jedno, protože dohromady to celé tvoří vyšší zisk, než kdyby se tato šaškárna nekonala. Má to své limity, jak vidíte v podmínkách, aby firma vydělala za naprosté většiny okolností. Drobné ztráty se odepíší. Paušál za dopravu se jim vyplatí, nebot je to reklamní "trhák" (relativně nižší cena) a získají tak více klientů. Tím více vydělají a pokryje jim to dopravu navíc. K tomu mají bezpochyby dobře spočítáno, kolikrát průměrně člověk ročně nakupuje a za kolik, opět aby se jim to vyplatilo. Možná až si paušál dopravy zdarma zaplatí moc zákazníků, přestane to být pro prodejce výhodné a zruší jej. Ale to už je spekulace, nebot do přesného nastavení jejich politiky slev nevidí nikdo z nás.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.