Nejste přihlášen/a.
Pokud jste si jista, že jste zboží objednala chybně, tak ho samozřejmě nepřebírejte, dopravce ho vrátí odesílateli a ten vám pak vrátí peníze. Domluvte se s prodejcem, at si zásilku u DPD vyžádá zpět a uhraďte mu poštovné, chyba je na vaší straně.
Jen doplním, že pokud s prodejcem nebude rozumná domluva, bude vám třeba vyhrožovat nějakou sankcí, tak postupujte přesně dle zákona, tedy zboží si převezměte, napište jim, že odstupujete od smlouvy a co nejdříve (lhůta 14 dní) jim to pošlete zpět.
Jsou určité obchodní podmínky - např. v některých je při objednávání "závazné převzetí a úhrada" podmínkou s možnou pokutou. Když zaplatíte a vrátíte dle zákona, postupujete podle zákona a bez ohledu na etiku nemůžete být postižena pokutou.
Ale třeba u jedné firmy jsme se domluvili, že se sice omlouvám, ale vracel bych (měli by ještě větší náklady) - takže jsme se dohodli na nepřevzetí - vrácení zásilky jako nevyžádané.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.