Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
poslední tři dny nelze použít platební kartu Benefitka provozovanou firmou SatisPoll s.r.o. by Neeco Group. Jedná se o stravenkovou kartu, kterou dobíjí zaměstnavatel namísto papírových stravenek. Vůbec se mi nelíbí, že nemohu disponovat prostředky, které mi jsou strženy ze mzdy. Firma provozující Benefitku mlčí. Na jejich webu pouze upozornění:
Vážení držitelé karet Benefitka,
aktuálně probíhá výpadek služby. Důvodem výpadku je problém na straně našeho partnera, který na jeho vyřešení usilovně pracuje. Jakmile budou karty opět funkční, budeme vás informovat e-mailem i zde na webových stránkách.
Omlouváme se za způsobené komplikace.
Tým Benefitky
Toto je za poslední měsíc podruhé, co firma blokuje prostředky na kartě. Není to protizákonné? Jak dlouho to může trvat? Je ze zákona nárok na nějakou kompenzaci? Jakým způsobem toto řešit? Děkuji za Vaše odpovědi i zkušenosti. Bublik
Záleží, jaké podmínky jste podepsal ve smlouvě s Benefitkou... My nevíme ani to, co vy..
Ještě doplním část Všeobecných podmínek, které jste potvrdil svým podpisem
13.7 Společnost PREPAID SOLUTIONS nebo Dodavatel jsou oprávněni kdykoliv z důvodů technických, bezpečnostních, z důvodů údržby, správy nebo z jiného vážného důvodu na své straně dočasně nebo trvale blokovat využívání BENEFITKY na potřebnou dobu, aniž by společnosti PREPAID SOLUTIONS/Dodavateli vznikl jakýkoliv závazek vůči Držiteli nebo jakékoliv třetí osobě. V rozsahu povoleném zákonem nebude společnost PREPAID SOLUTIONS/Dodavatel za žádných okolností odpovědna za jakékoliv škody nebo ztráty, at už přímé, nebo nepřímé, ani za následné ztráty nebo případné nepříjemnosti, které mohou vzniknout Držiteli v souvislosti s jakýmkoli selháním třetích osob při poskytování služeb spojených s využíváním BENEFITKY ze strany Držitele, pokud takovéto neplnění nebude způsobeno výlučným zaviněním společnosti PREPAID SOLUTIONS/Dodavatele.
Netuším, co podepsal zaměstnavatel. My, jako zaměstnanci, jsme dostali pouze kartu a přístupové heslo. Takže v krajním případě budu vymáhat po zaměstnavateli peníze, které mi strhává z účtu. Z celkové částky na účtu odečtu v procentech část, kterou přispívá zaměstnavatel v rámci benefitu. Netuším, jak zjistím, kolik peněz mám na účtu, když se do účtu nelze přihlásit. Vím ale, že je tam hodně přes deset tisíc . Počkám a uvidím. Myslela jsem, i jestli někdo máte stejný problém a jak se to u vás řeší.
Já tedy moc nechápu, jaké strhávání peněz z účtu zaměstnavatelem máte na mysli. Benefity (jak už sám název napovídá) jsou přece nad rámec sjednané mzdy, jsou ze strany zaměstnavatele dobrovolné a rozhodně se nestrhávají ze mzdy, naopak, jdou nad rámec mzdy. Benefitka negunguje už několik týdnů a podle informací, které nám posílají a které se dají vyčíst třeba i z finanční historie v Obchodním rejstříku, už zřejmě nebude fungovat nikdy.
Zaměstnavatel je ten poslední, který by za to mohl. A do účtu se normálně přihlásit dá, zůstatek si tedy snadno zjistíte.
Už chápu, on Vám tam zaměstnanec posílá benefit v podobě stravenek (jejichž hodnota se zčásti strhává ze mzdy). Tak to chápu. U nás už nám dávno posílají hodnotu stravenek celou jako součást mzdy a na Benefitku nabíjejí opravdu jenom finanční benefit 1000 Kč, který nemá se stravenkami nic společného. I tak ale není chyba u zaměstnavatele, jen je třeba, aby zastavil posílání stravenek na Benefitku a rychle začal stravenkovné posílat přímo jako součást mzdy.
U nás jsme to takto udělali s těmi finančními benefity, hned třetí den naše HR začala googlit a zjistila, že je to špatné, a okamžitě zatrhla veškeré platby směr Benefitka, a finanční benefit nám prostě převedli přímo do výplaty, na Benefitku už nepošlou nic.
Ohledně zůstatků na Benefitce se povede ještě velká právní válka. Je škoda, že jste ty peníze nevybírala postupně, u nás pravidelně chodila od HR upozornění, že je vhodné vybírat peníze postupně a snad všichni to tak dělali, takže tam nikdo nemá balík.
Mám to podobně, byt u jiné firmy. Přijde mně to lepší, než dosavadní praxe papírových stravenek. Nejvíc bych ocenil prachy přímo na účet, ale z chápu, že to z daňových důvodů nejde. Také naše stravenkové karty občas nefungují, občas se nelze přihlásit do portálu, ale pozitiva oproti papírkům převažují. Na blokování vašich prostředků si raději rychle zvykejte, bude to čím dál horší a vymahatelnost nulová.
Dobrý den, řeším to samé. Společnost, provozující stravenkové karty Benefitka svůj problém stále nevyřešila a usilovně na něm pracuje. Já mám smůlu i v tom, že stravenková karta byla registrována na můj firemní e-mail (firmy, u které již nepracuji), a účet se nedá obnovit, ani se nemohu znovu zaregistrovat. Systém mě vrací na jejich úvodní stránku. Nefunguje mi ani přihlášení do mobilní aplickace. Expirace karty je 12/2025, a stravenky nejsou z karty vyčerpané.
Dobrý den, máme ten samý problém. Můj zaměstnavetel to bude řešit právní cestou se společností SatisPoll. Zůstatek na Vaší kartě by Vám měl být zaměstnavatelem zaplacen a hlavně by už neměl další peníze na Benefitku posílat. Být Vámi, zjistím si zůstatek a jdu za zaměstnavatelem, protože Vám část byla sražena ze mzdy dle zákona. Stravenky by Vám měl posílat už na účet se mzdou. Není to vůbec nic příjemného, tohle se stalo ze dne na den a společnost Prepaid Solution, která službu pro Benefitku zajištuje, s nikým nekomunikuje.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.