Hezký den, před měsícem jsem měla v servise elektrokolo, na kterém hojně jezdím s konkrétním problémem, který jsem žádala odstranit. Už první, co mě zaujalo, bylo, že má servis volno a že můžu přijet hned. Obvykle v sezóně to není moc běžné, všude je čekání. Dobře. Dorazila jsem do takového nenápadného servisu, kde jsem opět měla nemilé pocity. Jednalo se o sklepní prostor pod základní školou s chabými vstupními dveřmi. Ale pravdou je, že další zázemí jsem nezkoumala, třebas opravována kola byla někde zabezpečena v místnosti někde uvnitř. Ale i toto sledujete, pakliže svěřujete cizímu člověku kolo za 120 tisíc. Nakonec provedl "servis", kde podle všeho problém (skřípání u motoru) odstranil. Ale nebyl si původem problémů jistý. Rozebral proto celou zadní stavbu kola (je to celoodpružené kolo), sundal kola. Rozebral i kliky, střed, vyndal motor, vyčistil sedlovku, potáhl prý v rámu bowdeny bužírkou, at nevržou... Jediné, co za díl vyměnil, byly podle všeho ložiska na tom odpružení (kus cca 200 Kč). Vzal si nakonec 3600 Kč. Cukal se mi dát doklad, že vlastně vše, co provedl, mi sdělil do zprávy. Já si totiž, abych se necítila blbě s požadavkem dokladu, vymyslela, že kolo chci prodat a mít jen případný doklad pro zájemce, že kolo bylo servisováno. Co se stalo, bylo, že problém neustál, respektive vrátil se po cca 100 km jízdy. Navic doma jsem si všimla, že sedlovku pouze omastil prsty zvenku na časti, která trčí z rámu, nikoliv, že celou vytáhl a vyčistil... Už komunikuji s jiným autorizovaným servisem a budu muset požadovat nový velký servis, protože si nejsem práci toho kluka vůbec jistá. Je ro drahé kolo, carbonové, další si nekoupím jen tak hned, a nemohu si dovolit spoléhat a věřit, že tajak ošulil tu sedlovku, neošulil celý zbytek. Moje chyba byla, že jsem za ním jela, ale protukla jsem ho na netu, měl jen pár recenzí, ale kladných. Co teď? Nechci to nechat jen tak. Ohledně dokladu, že jej dodatečně požaduji přestal komunikovat. Ve skutečnosti jsem celkem nas*aná, co si budem.
Vzhledem k tomu, že žijeme v banànistánu, kd3 se zákazník "stydí" vzít si doklad, tak moc možností, jak opravu reklamovat, nemáte. Jen za ním jít a opeavi reklamovat po dobrém, bez dokladu. Pokud vás pošle do háje, moc nenaděláte. Pokud je slušný, zkusí to opravit znovu, ale je otázka, jestli je schopný. Jinak nechàpu, proč s kolem za 120 litrů chodíte do pokoutnèho servisu.
V servisu, kde jsem původně šla, si hlavní technik polámal ruku až na operaci, stihli opravit do jeho úrazu jen přehazovačku, z jejich pohledu to nejnutnější a že at dojdu na podzim. Jenže mezitím se rozvrzaly ty šrouby uchycení motoru a já potřebovala kolo na cyklo-dovolenou. Narychlo se hledalo jen velmi těžko.
Jak se jmenuji vás vůbec laskave nemusi zajimat. Pro rypali,uvedimte si,ze jsem mela domluveny puvodne domluveny znackovy servis. Bohizel si technik zlomil ruku kdyz se rozcilil pri hadce
Docela mě štve, že žádám slušně o radu a vy tu budete probírat mé skutečné jméno. Kolo mě stálo spoustu peněz. Šetřila jsem na něj velmi dlouho. Zatím jsem od vás nedostala pořádnou radu,jen výsměch. Světlana
stir Ale chodit za ním zpátky rozhodně nechci,kolo stálo spoustu peněz a já mu nevěřím. Bohužel bude třeba po něm zkontrolovat jím provedenou práci. Takže zaplatím dvakrát.
Takže vy si na něj stěžujete ale s ním to řešit nechcete.. Tady asi bohužel nejde poradit. Spíše jste si přišla postěžovat. Pokud to chcete řešit musíte to řešit s tím člověkem který to servisoval..
Takových servisů v garážích a sklepech je... a často tam bývá šikovný člověk. Váš problém je, že na kole nejspíš máte závadu hůře identifikovatelnou a opravitelnou. Pokud se pánovi závadu nepodařilo odstranit, tak bych žádal vrácení peněz. A zkusil bych zkontaktovat distributora vaší značky, v čem by mohl být problém, at poradí, co s tím. Máte ještě kolo v záruce?
Jistě bystřejším z vás došlo, že někdo tady pokračuje za mně. Tak mi, Mončo/Barčo, prozraď, jak jsi ten průser s kolem nakonec pošéfovala? A já ti pak povím, esli se mi bude chtít, jak to bylo doopravdy
Kolo prostě nikdy nedávat opravovat někomu, o kom nic nevím a koho neznám. A ještě se bavíme o relativně drahém kole. Ale až si k elektru koupíte klasické kolo stejné úrovně, bude o 40tis Kč levnější a to je myslím dobrá zpráva.
Dobrý den, co udělá nas*aný zákazník, když mu není živnostníkem v něčem vyhověno? Práskne ho Živnostenskému úřadu (možno i Finančnímu úřadu). Zdravím! doplněno 14.09.23 09:41: Tím, jak zde vytrvale měníte své přezdívky a asertivně komunikujete, se sama vylučujete z možnosti, že Vám ještě někdo bude chtít něco dalšího poradit. Dostala jste se na úroveň internetového trolla!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.