Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Opoždění při vyzvednutí zakázky

Od: andrea* odpovědí: 10 změna:

Měla jsem objednaný v cukrárně jabléčný závin, který jsem měla vyzvednout včera. Jelikož jsem se necítila zdravotně dobře tak jsem zavolala v den vyzvednutí, že se zastavím pro něj na druhý den dnes.Tím jak se měnily na směnu prodavačky tak můj vzkaz nebyl vyřízen. Jak jsem přišla nyní do prodejny tak na mne začaly 2 prodavačky řvát a sdělily mne, že ho vyhodily do koše a přesto musím zaplatit za něj 250 Kč i když nic nedostanu.Já jsem oponovala, že jsem se omlouvala a prosila at mne ho uloží do lednice, že si ho vyzvednu což neudělaly, tak jsem odmítla uhradit platbu. Jeden pán který tam chodí často mne řekl, že viděl prodavačky jak jedly včera před zavírací dobou jabléčný závin. Jak byste postupovali ve Vašem případě kdyby se Vám přihodila podobná věc?

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

zavin

2x
Zajímavý příběh, skoro jako AI
To se prý pozná podle toho, jestli se tady ještě někdy zjeví tazatelka?
Napadá mě, to už dnes neumíte upéci ani obyčejný závin? Doma?
z

nebo si ho koupit v obchodě a nemusí objednávat.Zajdu do Globusu a mám ho kdy chci třeba i zákusky.

 

mathew

1x
Je k tomu nějaký papír? Pokud ne tak jste si nic neobjednala a tedy není důvod platit, když jste ani nic nedostala.

 

pejk

1x
Nevidím nic k řešení. Nedostanu zboží = nezaplatím. Řve na mě prodavačka = odcházím a již nikdy nic u této firmy nekoupím. Mstivejší jedinec by třeba napsal firmě i negáč na net. Na druhou stranu, pokud mám něco objednané na konkrétní den, vyzvedávám. Měla jste to vyzvednout do včerejšího večera a svůj příběh jste napsala již dnes po 13. hodině. Takže asi Vám nijak na umření, abyste tam zašla v termínu nebylo, když jste se z toho vykurýrovala za večer.

Na druhou stranu - když tam brnknu a domluvím se na další den, tak jsem domluvený na další den...

ka

pejk

Záleží na tom, jestli zrovna umírala nebo byla na manikůře? Není důležitější to, za jakých podmínek závin objednala, nebo co ji bylo řečeno, když tam volala, že jej vyzvedne následující den?

 


0x
Trval bych na svém, pokud došlo k dohodě, je právo na vaší straně. A ještě lepší je, mít jako já v mobilu automatický záznamník hovorů.
Ten záznam je dobrý už k tomu, abych mohl dohledat příjmení osoby, se kterou jsem hovořil, protože ho neudržím už pár sekund po představení. Ono říkat, "Mluvila jsem s nějakou paní, měla takovej mladší hlas" je dost na prd. Navíc dotyčná zřejmě vzkaz nepředala, takže má teď motiv se k přijetí hovoru třeba i nepřiznat.

 

ka

0x

Zkus to řešit přímo, třeba telefonicky, smírem s majitelem v klidu, kdy mu vysvětlíš, jak to vše proběhlo z tvé strany. Já bych reagoval až dle jeho reakce. Asi to podělaly prodavačky, ale problém původně vzniknul u tebe.

Důležité je, co ti bylo řečeno, když jsi je žádala o pozdější vyzvednutí.

 

tm

0x
Seřvi prodavačku, kde je tvůj závin... řekni jim, že už si tam nikdy nic neobjednas, protože na ně není spoleh a pokud jejich závin nevydrží do druhého dne, asi moc kvalitní nebude... a je to

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]