Nejste přihlášen/a.
Měla jsem objednaný v cukrárně jabléčný závin, který jsem měla vyzvednout včera. Jelikož jsem se necítila zdravotně dobře tak jsem zavolala v den vyzvednutí, že se zastavím pro něj na druhý den dnes.Tím jak se měnily na směnu prodavačky tak můj vzkaz nebyl vyřízen. Jak jsem přišla nyní do prodejny tak na mne začaly 2 prodavačky řvát a sdělily mne, že ho vyhodily do koše a přesto musím zaplatit za něj 250 Kč i když nic nedostanu.Já jsem oponovala, že jsem se omlouvala a prosila at mne ho uloží do lednice, že si ho vyzvednu což neudělaly, tak jsem odmítla uhradit platbu. Jeden pán který tam chodí často mne řekl, že viděl prodavačky jak jedly včera před zavírací dobou jabléčný závin. Jak byste postupovali ve Vašem případě kdyby se Vám přihodila podobná věc?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.