Nejste přihlášen/a.
Objednal jsem zboží z eshopu, které mělo být úplně nové - přislo mi bez originálníjo obalu, a zjevně bylo používané. Po peprné emailové komunikaci jsem odeslal druhý den balík nazpět, s tím, že odstupuji od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů. Balík jsem zaslal na danou adresu, a eshop si ji už v řádu několika dnů nevyzvedl. Nejspíše to dopadne tak, že mi vrátí zásilku zpět. Jak se proti tomuto jednání mám bránit a co mám udělat, když jsem vrátil zásilku a eshop jí nepřijmul nazpátek? Já o zboží, které neodpovídalo popisu vrátil na své náklady a oni ho ještě ani nechtějí příjmout.
Pokud to byl český e-shop, obrátit se ihned na ČOI a dodavatele o tom informovat. Pokud je to zahraniční e-shop, nemusí se řídit českými předpisy a pak je těžké radit.
Já se jen bojím, abych nepřišel o peníze. Nebylo to zrovna nejlevnější. a Eshop očividně jednal podvodně, když ani ke zboží nenapsal, že je používané a není v originálním balení.
Zahraniční e-shop se musí řídit zákony své země, nicméně povinnost přijmout zboží zpět a vrátit peníze vyplývá z evropského práva.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.